Games

Hier ook geen enkele behoefte om GTA 5 in first person view te spelen ....
En sodeju, wat ziet deze game er gaaf uit !!

Net gta uitgespeeld de storymode in iedergeval.
Vreemd man dat je voor de keus gesteld word om een van je vrienden te vermoorden .

Je weet toch wel dat GTA5 nu al zo'n 3 jaar uit is? ;)

Wat vindeen de mensen van de Black Ops 3 trailer?
https://www.youtube.com/watch?v=58Pspqx0XGs

Toen ik de eerste trailer van Black Ops 3 zag, die 'Ember', die was zeer tof gemaakt. Door al die jaartallen heen, en al die beelden… (typisch Treyarch). Maar toen ik gister de reveal trailer keek, is het gewoon weer Advanced Warfare 2 met een Treyarch stijltje eraan…..

haha tis inderdaad een spoiler nog altijd :P
Vond het ook op Advanced Warfare lijken.

Vind jammer dat ze elk jaar een game eruit gooien ik snap dat er 3 bedrijven zijn die elk jaar 1tje maken, maar zo spilts je iedereen op.

Advanced Warfare is echt top met een hele nieuwe dimensie van speel style en minder gecamp.
Ik zal vast Black Ops 3 kopen maar wel met een beetje tegen zin en niet full price :p

Geef mij deze maar. Heb je toch wat meer diepgang dan bij BO3 naar mijn mening. Human Revolution was een ontzettend gave game, dus kijk ook met smart uit naar het onlangs aangekondigde nieuwe deel.

Zojuist nog The Witcher 3 gepre-orderd. Hoop tegen die tijd Bloodborne uitgespeeld te hebben, kan ik lekker door met de volgende topper.

haha tis inderdaad een spoiler nog altijd :P
Vond het ook op Advanced Warfare lijken.

Vind jammer dat ze elk jaar een game eruit gooien ik snap dat er 3 bedrijven zijn die elk jaar 1tje maken, maar zo spilts je iedereen op.

Advanced Warfare is echt top met een hele nieuwe dimensie van speel style en minder gecamp.
Ik zal vast Black Ops 3 kopen maar wel met een beetje tegen zin en niet full price :p

Ze moeten gewoon hetzelfde als Rockstar Games doen, eens in de 3 tot 5 jaar ofzo

Laatst bewerkt:
Call of Duty begint steeds minder interessant te worden... Aan modern warfare 1 en 2 heb ik veel plezier gehad maar sinds ze met die futuristische style zijn begonnen (Advanced Warfare) ben ik er toch minder plezier aan gaan beleven.

Ik ben ondetussen aan een nieuwe game begonnen.
Wolfenstein: The New Order had ik al uitgespeeld en nu hebben ze een Expansion.

Tis echt een oldskool expansion geen dlc. (Wolfenstein: The Old Blood)
Met een nieuwe verhaal lijn, geweldige graphics en mooie animaties natuurlijk, heerlijke wapens en nieuwe modes. Zoals Nightmare mode waaren je een flashback krijgt naar Wolfenstein 3d en challange mode waarin je skills getest worden kep een video opgenomen van Challange mode voor een guide kan hem net zo goed hier delen :p

Dit is echt zo'n heerlijk spel dat ik er geen genoeg van krijg.

Back
Bovenaan