Games

Voor de Pc Steam spelers onder ons. Noteer 22 december 2023 in je agenda!!
Na maanden lang voor bereiden is het werk nu echt begonnen, en hopelijk kunnen we het dan ook uitgeven.

Meer kan ik niet zeggen:no:

Speel zo af en toe nog sea of thieves of overwatch 2. Maar moet zeggen dat met dit weer ik liever andere dingen doe. Ben aan het wachten op the finals. Heb de beta gespeeld en die was wel echt tof.

Dit project is vorig jaar rond september begonnen. Toen hebben we een aantal maanden diverse programma's geprobeerd, ideeën bedacht etc.
In maart dit jaar zijn we daadwerkelijk begonnen met het maken van de game. Het zou een full 2D pixel game worden net zoals Stardew. Echter kwamen we na paar maanden dat we geen goede sfeer in de game kregen, waarbij we al het werk hebben verwijderd. Erg balen maar wel een goede keus achteraf.

Na veel denk werk hebben we besloten om ook een ander software te gebruiken om de game te maken.
Ook nieuwe ideeën, nu gaan we voor een 3D platform game (waarbij je alles vanaf de zijkant ziet) met 2D pixel karakters en dieren. Ons doel is om eind dit jaar de game uit te brengen, maar door wat tegenslag denken we niet dat we dit halen.

Ingame footage Holy Catch.jpg
Game footage maar eind resultaat kan afwijken

Ja ik weet niet of het echt een game is maar ik vind Sorare toch echt helemaal geweldig.

Een voetbal 'game' op basis van eth ( crypto). Tegenwoordig is het ook mogelijk om met euro's mee te doen.
Zijn er meer mensen die dit spelen?

Was begonnen met 4 en The lost Legacy. Dus eigenlijk verkeerd om maar dat mag de pret niet drukken.
De 3 games als collectie gekocht voor een tientje. Zijn ze grafisch nog een beetje opgepoetst ook en hebben ze de tand des tijds echt prima doorstaan !!

Was begonnen met 4 en The lost Legacy. Dus eigenlijk verkeerd om maar dat mag de pret niet drukken.
De 3 games als collectie gekocht voor een tientje. Zijn ze grafisch nog een beetje opgepoetst ook en hebben ze de tand des tijds echt prima doorstaan !!

Hoop dat er nog een keer een vervolg of spin-off komt. Last of Us weet me niet zo te pakken qua gameplay namelijk.

Hoop dat er nog een keer een vervolg of spin-off komt. Last of Us weet me niet zo te pakken qua gameplay namelijk.

Och man, van die games heb ik ook zo hard genoten ! Wat een verhaal ...
Actie is inderdaad wel wat minder "over the top" dan bij Uncharted.

Godallemachtig wat ziet dit er weer moddervet uit.
Ze hebben het al weer voor elkaar: ik ben hyped :p

Back
Bovenaan