Games

Meeste uren hier in Rocket League. Voor de kenners; GC1 in 2s en 3s.
Ik chill hem in plat en d1 maar try harden? Nee tot irritatie van mn teamgenoten (in dezelfde rank 😂)je kent het misschien wel, ben je 'trash' in de eerste minuut om vervolgens als mpv te eindigen terwijl je tussendoor typt om ze bij te brengen dat ik idd een motherfucker ben letterlijk

Was pas begonnen aan Death Stranding 1 op de PS5, maar daar was ik na een uurtje of zo wel klaar mee. Zag er prachtig uit, maar kwam totaal niet in het verhaal, en ook de "actie" was niet echt aantrekkelijk wat mij betreft.
Nu bezig met Assasins Creed Shadows. Weinig vernieuwend, maar je weet dus wat je krijgt, en daar vermaak ik me uitstekend mee :p
Daarvoor nog Resident Evil Village gespeeld, en dat was ook een hele prettige ervaring :applause:

Was pas begonnen aan Death Stranding 1 op de PS5, maar daar was ik na een uurtje of zo wel klaar mee. Zag er prachtig uit, maar kwam totaal niet in het verhaal, en ook de "actie" was niet echt aantrekkelijk wat mij betreft.
Nu bezig met Assasins Creed Shadows. Weinig vernieuwend, maar je weet dus wat je krijgt, en daar vermaak ik me uitstekend mee :p
Daarvoor nog Resident Evil Village gespeeld, en dat was ook een hele prettige ervaring :applause:
Kijk zelf erg uit naar RE Requim.
Ghost of Yotei staat ook nog op de lijst hier. Trekt me meer aan dan Assasins Creed. Vaak geprobeerd maar weet me qua gameplay nooit echt te pakken.

• Like
Waarderingen: heho
Back
Bovenaan