Clumsy
VWC lid
Niet echt, heb 0 items en ga alleen maar dood voor mn gevoel. Ook geen idee welke kant ik op moet enzoAl wat verder in de game? Want de eerste uurtjes is wel even inkomen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet echt, heb 0 items en ga alleen maar dood voor mn gevoel. Ook geen idee welke kant ik op moet enzoAl wat verder in de game? Want de eerste uurtjes is wel even inkomen.
Ik chill hem in plat en d1 maar try harden? Nee tot irritatie van mn teamgenoten (in dezelfde rankMeeste uren hier in Rocket League. Voor de kenners; GC1 in 2s en 3s.

Kijk zelf erg uit naar RE Requim.Was pas begonnen aan Death Stranding 1 op de PS5, maar daar was ik na een uurtje of zo wel klaar mee. Zag er prachtig uit, maar kwam totaal niet in het verhaal, en ook de "actie" was niet echt aantrekkelijk wat mij betreft.
Nu bezig met Assasins Creed Shadows. Weinig vernieuwend, maar je weet dus wat je krijgt, en daar vermaak ik me uitstekend mee
Daarvoor nog Resident Evil Village gespeeld, en dat was ook een hele prettige ervaring![]()
Niet echt, heb 0 items en ga alleen maar dood voor mn gevoel. Ook geen idee welke kant ik op moet enzo![]()
Ja hier ook ! De Resident Evil games zijn sowieso erg gaafKijk zelf erg uit naar RE Requim.
Ghost of Yotei staat ook nog op de lijst hier. Trekt me meer aan dan Assasins Creed. Vaak geprobeerd maar weet me qua gameplay nooit echt te pakken.