Games

Dat zal wel weer jaren worden denk ik ...
Een PS5 staat toch al op de planning voor komend jaar, dus dat komt wel goed wat mij betreft. Speel nu GTA5 nog op de PC en dat blijft toch wel mijn voorkeur, maar de hardware is ook aan de gedateerde kant helaas ...

Dat zal wel weer jaren worden denk ik ...
Een PS5 staat toch al op de planning voor komend jaar, dus dat komt wel goed wat mij betreft. Speel nu GTA5 nog op de PC en dat blijft toch wel mijn voorkeur, maar de hardware is ook aan de gedateerde kant helaas ...

speel t zelden (op PC) nog, misschien dat ik hem eens in de 3-6 maanden aangooi... ben langzaam afgehaakt na Smugglers Run en Doomsday Heist qua online DLC's (al kon ik me wel wat vermaken met de Tuners DLC, die Wanted Races waren top... en iedereen reed met de Celica GT4 natuurlijk)

en Story Mode heb ik al genoeg gespeeld :p

Ben voor de 2e keer aan de story mode begonnen, en merk dat ik daar de 1e keer niet alles uitgehaald heb. Heb er weer veel plezier mee dus. Het online gedeelte kan me ook niet zo bekoren ...

Voor de playstation 5 gamers onder ons. Bij de gratis games van de maand zit nu: A Plague Tale Requiem. Echt een aanrader. Kon hier niet stoppen met spelen.

Had zelf mijn oog laten vallen op Dragon Age The Veilguard als volgende aankoop. Helaas erg wisselende reviews, van zeer slecht tot erg positief.
Iemand hier al ervaring met deze? Heb de voorgaande delen niet gespeeld, maar dat het meer een action-adventure is dan een RPG spreekt mij opzich wel aan.

De laatste 15 jaar enkel COD gespeeld, geen enkel ander spel. Nu al een jaar niet meer gespeeld, mis het soms wel.

Daarvoor veel Omerta/Barafranca gespeeld, toentertijd echt een gaaf spel.

Hier de afgelopen jaren, veel uurtjes Dayz gespeeld. Hier nog andere die dit ook spelen?
Heb dit in het verleden inderdaad veel gespeeld. Speel nu uberhaupt niet veel games meer en anders zijn dit dingen zoals planet coaster 2 of nu in november veel Fireworks Mania (tof spel blijft dat voor een freak).

Speelde vroeger altijd veel CoD en GTA. Op de PC CoD4 en op de xbox MW2 en GTA 4. Geweldige spellen. Afgelopen jaren voornamelijk GTA 5 en nu heel erg aan het uitkijken naar GTA 6. Dat duurt me veel te lang

Speelde vroeger altijd veel CoD en GTA. Op de PC CoD4 en op de xbox MW2 en GTA 4. Geweldige spellen. Afgelopen jaren voornamelijk GTA 5 en nu heel erg aan het uitkijken naar GTA 6. Dat duurt me veel te lang

Zal wel 2027/2028 zijn voor PC port…

Speel nu BF2024 vind het maar een matig spel.
ook Hogwarts Legacy en die wel erg leuk
Beide gespeeld, Battlefield echt maar een paar uurtjes en zat toen nog vol met fouten.
Hogwarts heb ik tijdje terug helemaal uitgespeeld, blijft een zeer leuke game.
Typisch zo'n game die je na een tijdje weer helemaal opnieuw begint.

Back
Bovenaan