Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal wel weer jaren worden denk ik ...
Een PS5 staat toch al op de planning voor komend jaar, dus dat komt wel goed wat mij betreft. Speel nu GTA5 nog op de PC en dat blijft toch wel mijn voorkeur, maar de hardware is ook aan de gedateerde kant helaas ...
de laatste avonden veel tijd besteed op spellen als Fireworks mania, beetje vuurwerk afsteken maar dan digitaal![]()
Heb dit in het verleden inderdaad veel gespeeld. Speel nu uberhaupt niet veel games meer en anders zijn dit dingen zoals planet coaster 2 of nu in november veel Fireworks Mania (tof spel blijft dat voor een freak).Hier de afgelopen jaren, veel uurtjes Dayz gespeeld. Hier nog andere die dit ook spelen?
Speelde vroeger altijd veel CoD en GTA. Op de PC CoD4 en op de xbox MW2 en GTA 4. Geweldige spellen. Afgelopen jaren voornamelijk GTA 5 en nu heel erg aan het uitkijken naar GTA 6. Dat duurt me veel te lang
Red deadr edemption 2 had ik vorig jaar helemaal uitgespeeld.Speel red dead redemption 2 en assasins creed valhalla momenteel. Wel op een laag pitje
Beide gespeeld, Battlefield echt maar een paar uurtjes en zat toen nog vol met fouten.Speel nu BF2024 vind het maar een matig spel.
ook Hogwarts Legacy en die wel erg leuk