Games

Speelt niemand hier mobile games? Ik ben zelf gek op among us en brawl stars
ඞඞඞ

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣠⣤⣤⣤⣤⣤⣶⣦⣤⣄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣴⣿⡿⠛⠉⠙⠛⠛⠛⠛⠻⢿⣿⣷⣤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣼⣿⠋⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⣀⣀⠈⢻⣿⣿⡄⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣸⣿⡏⠀⠀⠀⣠⣶⣾⣿⣿⣿⠿⠿⠿⢿⣿⣿⣿⣄⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⠁⠀⠀⢰⣿⣿⣯⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⢿⣷⡄⠀⠀
⠀⠀⣀⣤⣴⣶⣶⣿⡟⠀⠀⠀⢸⣿⣿⣿⣆⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣷⠀⠀
⠀⢰⣿⡟⠋⠉⣹⣿⡇⠀⠀⠀⠘⣿⣿⣿⣿⣷⣦⣤⣤⣤⣶⣶⣶⣶⣿⣿⣿⠀⠀
⠀⢸⣿⡇⠀⠀⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠃⠀⠀
⠀⣸⣿⡇⠀⠀⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠉⠻⠿⣿⣿⣿⣿⡿⠿⠿⠛⢻⣿⡇⠀⠀⠀
⠀⣿⣿⠁⠀⠀⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣧⠀⠀⠀
⠀⣿⣿⠀⠀⠀⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⠀⠀⠀
⠀⣿⣿⠀⠀⠀⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⣿⠀⠀⠀
⠀⢿⣿⡆⠀⠀⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢸⣿⡇⠀⠀⠀
⠀⠸⣿⣧⡀⠀⣿⣿⡇⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⠃⠀⠀⠀
⠀⠀⠛⢿⣿⣿⣿⣿⣇⠀⠀⠀⠀⠀⣰⣿⣿⣷⣶⣶⣶⣶⠶⢠⣿⣿⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⡇⠀⣽⣿⡏⠁⠀⠀⢸⣿⡇⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⠀⠀⠀⠀⠀⣿⣿⡇⠀⢹⣿⡆⠀⠀⠀⣸⣿⠇⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢿⣿⣦⣄⣀⣠⣴⣿⣿⠁⠀⠈⠻⣿⣿⣿⣿⡿⠏⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠛⠻⠿⠿⠿⠿⠋⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Hier van het weekend Arma gekocht voor op de Ps5. Het is echt ff ingewikkeld voor dat je alles snapt. Als je eenmaal alles een beetje door hebt is het echt vet.

It takes two samen met mijn kids, na 10 jaar nog steeds slecht in rocket league en als ik echt tijd voor mezelf heb no mans sky of gran turismo 7 in de vr/race setup

Net begonnen aan Alan Wake Remastered op de PS5. Begin is veelbelovend ...
Zelf destijds op de 360 gespeeld. Kon er niet echt in komen. Setting leuk. Maar gameplay te cluncky. Deel 2 spreekt me ook erg aan qua setting, maar nog niet geprobeerd.

Heb zelf sinds kort een PS Portal. Ondanks veel minder positieve verhalen ben ik er zeer content mee. Momenteel ook met Hogwarts Legacy bezig. Was in de sale op de PS Store.

• Like
Waarderingen: heho
Ben momenteel cyberpunk 2077 aan het spelen! Gaaf spel. Mooie open wereld met een goed verhaal en toffe missies
Ja, dat was een leuk spel. Dit jaar ook gespeeld.

Speel zelf nu Uncharted Legacy of Thieves.. vind het maar een matig spel.
Soort mannelijke wannabe Tombraider. Storyline is goed, maar het spel zelf is klim klim klim.
Tombraider is veel beter.

Dus even uitspelen en dan Mafia 2 HD versie spelen.
Heb ook net een aantal leuke games uitgespeeld die aan te bevelen zijn:
  1. Resident Evil Village
  2. High on Life
  3. Horizon Zero Dawn
  4. Ghostwire Tokyo
  5. Indiana Jones The Great Circle

Vorige week Kingdome Come 2 gekocht. Dit spel bezorgt mij weinig uurtjes slaap. Wat een verslavend spel. Misschien wel het beste spel dat ik ooit heb gespeeld.
Heb deze ook recent aangeschaft, kan me er totaal niet in verliezen. Weet niet waar het door komt 😅

Misschien te hoge verwachtingen omdat ik net red dead redemption 2 heb gespeeld.

Zelf onlangs Mafia The Old Country, Ori and the Will of the Whisps en Expedition 33 uitgespeeld.
55 uur in Elden Ring gestopt, maar uiteindelijk toch afgehaakt.

Gisteren begonnen aan Metroid Prime 4, na heel veel jaar wachten.

• Like
Waarderingen: heho
Ik vind uncharted wel leuk, alleen moet je niet te lang spelen, want anders wordt het eentonig. Inderdaad veel klimmen haha..

Hoe is Indiana Jones?

Ik vind uncharted wel leuk, alleen moet je niet te lang spelen, want anders wordt het eentonig. Inderdaad veel klimmen haha..

Hoe is Indiana Jones?
Ik vond Indiana Jones erg leuk.
Kwam gratis met de GFX kaart.

Mooi spel, goed verhaal lijn, het spelen zelf is erg goed en leuk met collectibles.
Goed in elkaar gezet

• Like
Waarderingen: ATF
Ik vond Indiana Jones erg leuk.
Kwam gratis met de GFX kaart.

Mooi spel, goed verhaal lijn, het spelen zelf is erg goed en leuk met collectibles.
Goed in elkaar gezet

Thanks. Heb hem op mijn verlanglijstje op steam. Net als de nieuwe mafia. Ik wacht altijd een jaartje of wat tot de games wat goedkoper worden.

Back
Bovenaan