Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kwam ze hier in de Hoekse Waard toevallig tegen bij een cat1 bestelling plaatsen, had ze in Duitsland al meegepakt, vette dingen! Zit bij een aantal ook een aantal ook een soort 'fout' in, hierdoor knalt de Crackling met een flinke klap eruit en schiet hoog de lucht in. Is niet zo bedoeld, maar wel een vet effect
Kwam zojuist op youtube nog een aantal straatfilmpjes tegen. Dit ziet er echt geweldig uit. De afwerking lijkt zoals altijd weer super strak. Zelfs het kartonnen voetje lijkt op film erg stabiel en valt een soort van weg in de tube. Ook de verpakking is wederom een kunstwerk en als ik het goed zag op de film zit er een soort verhoging in het doosje waardoor de voetjes keurig passen. Echt weer een uniek stukje vuurwerk van Funke en dat er dit jaar nog meer van dit soort klein spul bij mag komen.
Ja, dit kan perfect bij het rijtje top spul om tussendoor te stoken. Die categorie wordt voor mij steeds belangrijker en deze moeten er dan ook zeker bij komen.
Deze waren echt stuk voor stuk toppers. Goede felle bengaal, een lekkere schelle fluit en een flinke crackling wolk. Bij sommige was het zelfs bijna een mine zo goed. Echt aanraders!