[Funke NL] Höllenfeuer

Ontzettende toppers ja. Had ze voornamelijk voor de fluit gekocht, en die is echt hard.

Bietjuh een gare film, volgende keer ff iets beter vast zetten tbtje :angel:.
De fluit is goed hard, de crackling wat minder intens dan bij de geysir.
Wel weer een leuk product van Funke

Vanwege de harde wind in opslag gegaan.
Super mooi afgewerkt product en echt geen enkel probleem om er zo nog een jaar plezier van te hebben.

20230117_091647.jpg

Heb ze vanwege de harde wind ook maar bewaard. Twee doosjes. Maar bij het zien van de beelden gaan dat er wat meer worden.:p

Blijft echt top spul, blij dat ik nog 2 pakjes heb. Maar als ik ergens kom waar ze te koop zijn gaan er zeer een aantal pakjes mee voor de komende jaren.

Flutsjah, wat een rust in jou filmpje zeg. Hopelijk rest van de avond wel gestookt door de buurt?

Blijft echt top spul, blij dat ik nog 2 pakjes heb. Maar als ik ergens kom waar ze te koop zijn gaan er zeer een aantal pakjes mee voor de komende jaren.

Flutsjah, wat een rust in jou filmpje zeg. Hopelijk rest van de avond wel gestookt door de buurt?

Ja dit is van 2 jaar geleden nog, ik moet nog een filmpje of 80 van 2021 - 2022 uploaden voordat ik aan die van 2022 - 2023 kan beginnen... Toen was er veel minder gestookt.

Ja dit is van 2 jaar geleden nog, ik moet nog een filmpje of 80 van 2021 - 2022 uploaden voordat ik aan die van 2022 - 2023 kan beginnen... Toen was er veel minder gestookt.

Ah dat verklaart een hoop. Kom maar door met die beelden:cool:

Dit is geen CAT 1 volgens mij. Zie ze nog bij genoeg winkels langs komen. Effe zoeken waar je in de buurt komt dus ...

Back
Bovenaan