[Funke NL] Cracker Fontänen

Hier ook een aantal doosjes van weten te bemachtigen. Ontzettend blij mee, pure kwaliteit. Kan niet wachten om ze te stoken.

Vuurwerk-boulevard toevallig? Ik had 1 doosje besteld en kreeg als vervanger 2 doosjes 5M Gold Fontänen.
Ja, wilden ze mij ook aanbieden (eentje dan) maar wilde toch nog 2 doosjes 3-stepper hebben. Had er eigenlijk ook nog een Bardarbunga bij moeten bedingen.

Verder klik ik dit topic maar niet meer aan. Word zuur van de berichten van mensen met meerdere doosjes, is hun zeer gegund hoor maar alsnog zuur. Spontaan popt noordelijk complex op alsof we te ver rijden waren voor Lesli (en Broekhoff met Ultimate Chry, dat topic ook maar niet meer openen, zuur)

Ach laat ook maar, zinloze exercitie. Lijkt alsof importeurs niet alleen voorraden afgelopen jaren in het buitenland hebben gedumpt maar ook geen nieuwe hebben laten binnenkomen uit angst door een verbod met volle bunkers te komen te zitten.

3 doosjes besteld en gewoon geleverd :D,blijven voor mij de allerdikste fonteinen die crackling wolk is zo groot en extreem heftig bizar, hulde aan Funke wat ze hieruit weten te halen voor het geld:handsup:

Twee doosjes weggestookt van deze wat een harde crackling en power geven deze zeg.

Laatst bewerkt:
Van genoten! Had er 25 op een plank achter elkaar gezet en de laatste 20 op roze lint. Zal binnenkort filmpje even opvragen. Oorverdovend geweld!

Back
Bovenaan