[Funke NL] Cracker Fontänen

Nou eerst maar zien en geloven. Ik zie via vuurwerkplanet dat het bij meerdere winkels in de omgeving nog te bestellen is. Kan er vervolgens ook zo een stuk of 100 van bestellen bij een winkel naar keuze als ik dat zou willen. Lijkt me nogal een wassen neus dus dat voorraad systeem van die site.

Lees mijn berichten hierboven. Veel winkels hebben nog helemaal niets verkocht van hun verkoopvoorraad...

Gisteren 1 doosje van kunnen bestellen, erg benieuwd naar in de straat! :)

Ik kan je vertellen dat je niet teleurgesteld zult zijn, het zijn echt verdomd goede fonteinen en al helemaal voor het geld, de crackling wolken zijn hoog en breed, je kunt het min of meer wel vergelijken met de Crystal van Vuurwerktoppers.

Ben erg benieuwd naar deze, samen met de Springteufel zijn dit toch wel de fonteinen waar ik het meeste naar uit kijk.

Hier gelukkig ook nog 1 pakje van kunnen bestellen . Hopelijk kom ik ze nog ergens naders tegen, want wil er nog een paar pakjes van bij halen.

Ik krijg net helaas een mail van mijn winkel over de cracker fountain:

De Cracker Fountain van Funke worden niet uitgeleverd door onze leverancier. Jij hebt hier 3 stuks van besteld. Welk product of producten zou je hiervoor in plaats willen ontvangen?

Heel jammer, keek hier erg naar uit.

Ik krijg net helaas een mail van mijn winkel over de cracker fountain:

De Cracker Fountain van Funke worden niet uitgeleverd door onze leverancier. Jij hebt hier 3 stuks van besteld. Welk product of producten zou je hiervoor in plaats willen ontvangen?

Heel jammer, keek hier erg naar uit.

Maar is dat echt afkeur of gewoon niet kunnen leveren?

Maar is dat echt afkeur of gewoon niet kunnen leveren?

Heb de vraag gesteld. Zodra ik wat hoor zal ik het hier melden.
Maar gezien niemand hier wat heeft gehoord heb ik misschien gewoon pech en wordt het niet geleverd naar mijn desbetreffende winkel
Had overigens in September al de order geplaatst....

Vooralsnog is nog niet officieel bevestigd dat ze afgekeurd zijn. Het niet op tijd binnen hebben van nieuwe voorraden en dus niet alles uit kunnen leveren is een heel ander verhaal.

Desalniettemin vervelend als je verkooppunt ze niet kan uitgeven dit jaar.

Heb de vraag gesteld. Zodra ik wat hoor zal ik het hier melden.
Maar gezien niemand hier wat heeft gehoord heb ik misschien gewoon pech en wordt het niet geleverd naar mijn desbetreffende winkel
Had overigens in September al de order geplaatst....

Klopt. Had hetzelfde bij Vuurwerkhuizen. En die order had ik al oktober 2021 geplaatst :rolleyes:

Het zou zomaar kunnen dat het niet per se bepalend is wanneer JIJ bestelt, maar wanneer de winkelier bij de importeur besteld.

Ik zou persoonlijk altijd op voorraad willen hebben, voordat ik iets verkoop, maar in de vuurwerkwereld loopt dat allemaal nogal anders.

Het zou zomaar kunnen dat het niet per se bepalend is wanneer JIJ bestelt, maar wanneer de winkelier bij de importeur besteld.

Ik zou persoonlijk altijd op voorraad willen hebben, voordat ik iets verkoop, maar in de vuurwerkwereld loopt dat allemaal nogal anders.

Precies dit!
Er zijn winkels die bv in februari de webshop open hebben en alleen verkopen wat ze zelf nog in de bunker hebben (overgebleven van 2 maanden eerder), er zijn ook (meer wel dan niet) winkels die jaarrond de webshop open hebben maar zelf de spullen pas in het najaar bij de importeur bestellen.

Het verkooppunt waar ik heb besteld levert uit wat ze nog hebben liggen op basis van wie als eerste besteld heeft heeft geluk. "fingers crossed"

Bevestigd door mijn dealer, inderdaad niet afgekeurd. Ze worden gewoon niet geleverd vanuit de importeur.
Erg jammer. Wel prima vervangers kunnen krijgen.
Gelukkig zijn het 'maar' fonteinen, is wel overheen te komen :)

Veel plezier voor degene die ze wel krijgen.
Hopelijk volgend jaar een nieuwe kans voor mij.

Back
Bovenaan