[Funke NL] Cracker Fontänen

Succes; zal nieuwe batch moeten binnenkomen en met de Lesli distributie weet je 't qua uiteindelijke verkrijgbaarheid nooit zeker, zo is gebleken.

Niet om bijdehand te doen, maar je had wel in de gaten dat er verschillende versies in 1 doosje zitten? Want alleen daarin zit al aardig verschil qua uitwerking.

Ik heb meerdere pakjes bij meerdere winkels gehaald.

Er zit gewoon veel verschil in en dat kan gewoon niet met deze prijsstelling.

Ik hoop toch echt dat hier dit jaar wel een ruime nieuwe batch van komt, heb ze erg gemist afgelopen jaar dankzij het Lesli-gepruts

Is het al bekend of deze toppers dit jaar nog verkocht gaan worden?
Zie ze nog nergens aangeboden worden...

Helaas komt er dit jaar NIETS van Funke NL en/of Luypaers NL. Geen nieuwe artikelen, geen nieuwe voorraden van bestaande artikelen. hetzelfde geldt voor Argento NL, immers ook van Funke.

Jammer, ga ze toch wel een beetje missen dan. Volgens mij zijn er niet echt goede vervangers.

In dat prijs/kwaliteit segment zeker niet inderdaad. Er zijn nog wel wat andere leuke knetterfonteinen, die wel een stukje duurder zijn. Titanium Thunder Fountain is ook echt wel leuk, maar wel stukje minder dan deze. Daar betaal je 4 euro voor 4 fonteinen van 15 gram per stuk. Crackling Blitz van WTF is dan al gauw 6 euro per fontein.

Je had ook die crackling shock fountain van klasek, kan die alleen nergens meer vinden
Die waren ook goed

Ik zag het aankomen dat deze niet meer terug zouden komen.. dus afgelopen jaar flink ingeslagen!

Laatst bewerkt:
Helaas komt er dit jaar NIETS van Funke NL en/of Luypaers NL. Geen nieuwe artikelen, geen nieuwe voorraden van bestaande artikelen. hetzelfde geldt voor Argento NL, immers ook van Funke.

Geldt dat alleen voor dit jaar ? Zou toch echt doodzonde zijn. Dit zijn echt topdingen !

Of dat alleen voor dit jaar is dat weten we nog niet. Dit jaar is er in ieder geval geen importeur die Funke en Argento in het pakket heeft. Wie weet is het volgend jaar weer anders en is die keuze gemaakt omdat er te weinig leverbaar was, of omdat het te duur was, of er stapt volgend jaar een andere importeur in, of....

Back
Bovenaan