[Funke NL] Cracker Fontänen

Ontezettend van genoten zeg, wat een pracht dingen. Kun je eraan komen dan zeker mee nemen.

Zullen wel veel films van volgen, absolute aanrader dit, heb er aardig wat voorbij zien komen van omepje, echt forse en harde crackling.

Waren geweldige dingen! Harde crackling, megagrote (zowel in lengte als breedte!) uitwerking! Hielden zich goed in de wind. Voor die €15,- zeker een koopje!

Tsja, wat kan ik nog toevoegen aan dit producttopic? Wat een heerlijke fonteinen, vooral de goldcrackers gingen bij mij snoeihard, en de funkencrackers kwamen bizar breed. Wat een positieve uitschieter tussen het m.i. steeds matiger wordende ‘klein’ vuurwerk! Staan voor volgend jaar weer bovenaan de lijst in ieder geval.

Ja helaas valt het me net als bij de cucko op dat er toch beat wel wat kwaliteit verschil zit in de pakjes.

Ja helaas valt het me net als bij de cucko op dat er toch beat wel wat kwaliteit verschil zit in de pakjes.

Niet om bijdehand te doen, maar je had wel in de gaten dat er verschillende versies in 1 doosje zitten? Want alleen daarin zit al aardig verschil qua uitwerking.

Er zijn inderdaad 5 verschillende effecten in 1 doosje
mijn persoonlijke top 5 uit t doosje:
1. Cracker stern
2. Gold cracker
3. Funken cracker
4. Silber cracker
5. Sonnen cracker

Back
Bovenaan