[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

wat is er gebeurd op de website? coconut bounty is weg? ik had trouwens nog gebeld over riakeo, toen werd mij verteld dat de prijze tot eind september zouden aanblijven, maar nu is de great wall ineens 65 eu duurdeer.

wat is er gebeurd op de website? coconut bounty is weg? ik had trouwens nog gebeld over riakeo, toen werd mij verteld dat de prijze tot eind september zouden aanblijven, maar nu is de great wall ineens 65 eu duurdeer.
Even een kleine notitie:

Coconut bounty is simpelweg uitverkocht
Riakeo zijn vaste prijsafspraken gekomen voor de dealers, helaas mogen die prijzen niet meer aangepast worden.

Even een kleine notitie:

Riakeo zijn vaste prijsafspraken gekomen voor de dealers, helaas mogen die prijzen niet meer aangepast worden.
Zijn wel grote verhogingen. Is er al bekend welke artikelen van Riakeo met kooi geleverd worden?

Even een kleine notitie:

Vaste prijsafspraken? Volgens mij is dat per wet verboden... Weer een briljante zet van de importeur die er alles aan doet om zichzelf zo impopulair mogelijk te maken. Ik schat de kans van slagen op de NL markt voor Riakeo niet hoog in als het in de buurlanden goedkoper en met kooi verkocht wordt.

Op dit stukje zullen onze blauwen dan weer niet zo happig meelezen helaas.

Bedankt voor de opheldering vanuit de verkoper!

Het is al een poosje geleden dat ik dit topic onder ogen gehad heb.
Maar niet te min wilde ik toch nog wat vragen. Want ik vraag me af tot en met welke datum de actie nog geldig is

Ai lekkere aanbieding weer hoor!
Ben met mn crackle king, metallion blitz, dahlia spider en nog een paar cakes echt blij tot nu toe.

Oeeef... Otello voor 100 euries is wel een koopie! Misschien toch nog bij bestellen... Wilde eigenlijk niks meer doen, keuzes keuzes.... ;-)

Oeii heerlijke deal! 100 shots 30 mm blokken voor 100 euro is altijd goed! Helaas deze 24 uur eerder gekocht in Almere, maar ik had deze anders zeker meegepakt.

Back
Bovenaan