Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Even een kleine notitie:wat is er gebeurd op de website? coconut bounty is weg? ik had trouwens nog gebeld over riakeo, toen werd mij verteld dat de prijze tot eind september zouden aanblijven, maar nu is de great wall ineens 65 eu duurdeer.
Zijn wel grote verhogingen. Is er al bekend welke artikelen van Riakeo met kooi geleverd worden?Even een kleine notitie:
Coconut bounty is simpelweg uitverkocht
Riakeo zijn vaste prijsafspraken gekomen voor de dealers, helaas mogen die prijzen niet meer aangepast worden.
Vaste prijsafspraken? Volgens mij is dat per wet verboden... Weer een briljante zet van de importeur die er alles aan doet om zichzelf zo impopulair mogelijk te maken. Ik schat de kans van slagen op de NL markt voor Riakeo niet hoog in als het in de buurlanden goedkoper en met kooi verkocht wordt.Even een kleine notitie:
Coconut bounty is simpelweg uitverkocht
Riakeo zijn vaste prijsafspraken gekomen voor de dealers, helaas mogen die prijzen niet meer aangepast worden.
De staat nu onlineWe hebben wel weer nieuwe voorraad van de Coconut Bounty weten te kopen.
Er is nog niks bekend over kooien etc.
De DumBum 16 shots zijn ook weer terug op voorraad!
De komende weekaanbieding belooft ook een interessante te worden!
30mm, 1,95KG, 100 Shots
De komende weekaanbieding belooft ook een interessante te worden!
30mm, 1,95KG, 100 Shots
Hop, daar gaat de ruggengraatOeeef... Otello voor 100 euries is wel een koopie! Misschien toch nog bij bestellen... Wilde eigenlijk niks meer doen, keuzes keuzes....![]()