[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Zo te horen wel in deze video

Zie ik nu goed dat er bij de compound in deze video een folie over de hele bovenkant zit, in plaats van per cake?
Jaren geleden ook een keer meegemaakt met een 25mm 100 shots budget compoundje van VWPD.

Voor de uitstraling wel mooi natuurlijk.
Is hier wat over gespecificeerd in de regelgeving omtrent compounds?

Misschien nog een ideetje voor de nieuwe aanbiedingen? De Thermal Jewels zou ik graag in de weekactie willen zien! :)

Laatst bewerkt:
Ik verdenk die firework specials bakken waaronder de dazzling ervan dat ze uit de HFF fabriek komen want de audio is vrijwel hetzelfde als alle riakeo filmpjes. Overigens ben ik heel erg geneigd om die quattro crackling te bestellen ookal wou ik alleen nog maar voor compounds gaan....

Correct. Filmpje staat ook op het YouTube kanaal van Riakeo & Happy Fireworks.

Lijkt me wel een gave bak trouwens, helemaal voor die prijs.

Dave, kun je wat zeggen over de kruitinhoud van de Dazzling? Dit staat er niet correct bij. Top die weekacties, ook benieuwd naar de volgende maandactie! :thumbup:

Als er iets is dat ik graag in de actie zou willen zien is het de imperial stars van vuurwerkmania. Enorm vette bak maar de prijs brand enorm

Dit jaar samen met Wesley en Mike richting Vathorst. Voor 't eerst deze winkel aandoen. Zin in!

Wow wat een goede prijs! Vorig jaar gehad alleen echt teveel wind waardoor de effecten niet goed eruitkwamen. Helaas nog zoveel nieuws wat eraan komt dat ik deze even laat liggen.

Back
Bovenaan