JanFireman
VWC lid
Benieuwd naar de actie van morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Excuses voor het ongemak, meteen even aangepast!Pirates of the Caribbean staat erop voor een prima prijs! Staat wel bij dat deze 30mm is, hij is echter 25mm.
Reken maar op de nieuwe, die oude is nauwelijks nog te krijgen.Is de Evo Bomber de 144 of 100 shots variant?
Ik hoop op de Six Box of de Angel 6 x 19 . Reden om Vathorst weer in de route op te nemen dit jaarBenieuwd naar de actie van morgen!
Nee, het wordt een 100 shots 30mm.. maar welkeIk hoop op de Six Box of de Angel 6 x 19 . Reden om Vathosrt weer in de route op te nemen dit jaar![]()
[*]We hebben weer een knallende maandaanbieding voor jullie geregeld! 30mm/100 shots voor: € ..
Kwam deze voor 64 euro ook al ergens tegen. Ziet er goed uit, misschien te goed.. wat is het addertje?Mooie prijs die Golden Blackhole. Daar kan je geen buil aan vallen.
Het viel me al erg op hoe Lesli hier en daar en z'n (Duitse) spul mét kooi aan het dumpen is, maar dus ook de 30mm bakken zonder kooi worden nu gedumpt? Einde 30mm dus ook?![]()
Je steunt lesliKwam deze voor 64 euro ook al ergens tegen. Ziet er goed uit, misschien te goed.. wat is het addertje?
haha nee ik steun mijn beursjeJe steunt lesli![]()
Nederlandse versie met minder burst?Kwam deze voor 64 euro ook al ergens tegen. Ziet er goed uit, misschien te goed.. wat is het addertje?