[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Dit jaar bestel ik alles hier. Geen zin meer om naar het oosten van het land te rijden. Vorig jaar hier geweest op een zaterdag was wel moeilijk met parkeren want het zit bij een drukke winkelcentrum. Dus dit jaar maar vroeg in de ochtend. Die furious cakes zien er tof uit!

Beste liefhebbers!

Wij hebben van de week een bezoek gebracht aan GBV Weco.
Zijn er vanuit jullie kant nog artikelen die wij moeten toevoegen aan ons assortiment? (statement is helaas niet mogelijk)

Ben benieuwd! Mvg Dave

Shots of Anarchy, op het plaatje staat €229,- Maar op de site €249,- 🤪

* inmiddels aangepast 💪

Laatst bewerkt:
Beste liefhebbers!

Wij hebben van de week een bezoek gebracht aan GBV Weco.
Zijn er vanuit jullie kant nog artikelen die wij moeten toevoegen aan ons assortiment? (statement is helaas niet mogelijk)

Ben benieuwd! Mvg Dave
Misschien vragen of de Brasilian box van Pangu nog in uitloop aanwezig is. Ik heb hem elders in het land nog gezien als uitloopartikel

Misschien vragen of de Brasilian box van Pangu nog in uitloop aanwezig is. Ik heb hem elders in het land nog gezien als uitloopartikel
Haha goeie! Die zullen nu niet meer in te kopen zijn, maar anders is de colorfull city/ madmax 144sh ook een topper van jewelste.

Daar zijn we weer met 1 update!
  1. Zoals een aantal van jullie hebben gezien zijn onze prijzen hier en daar ietjes gestegen. Wij hebben geprobeerd dit zoveel mogelijk te beperken! Dit heeft te maken met de verhoogde transport kosten (redenen kennen we allemaal wel) Ik wil het jullie toch meegeven, want eerlijkheid duurt het langste!
  2. We hebben weer een knallende maandaanbieding voor jullie geregeld! 30mm/100 shots voor: € .. (DINSDAG 1-10-2024 MEER INFO)
  3. Vanaf maandag zullen wij een deel van Pangu/Evo/Profesiional styles + toebehoren aan het assortiment toevoegen. We leggen de focus op de artikelen met de kooi.
  4. De huidige prijzen blijven geldig tot 27 oktober! Daarna zullen wij onze webshop ombouwen voor het normale assortiment / de gratis vuurwerk aanbieding
Voor vragen weten jullie mij te vinden!

Knallende groetjes
Dave

Foto voor de sfeer:)

WhatsApp Image 2024-09-19 at 08.42.01.jpeg

Back
Bovenaan