[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Ik dacht dat jullie met de kiloknaller de evo versie bedoelde.. en idd de prijzen zijn aangepast. Wilde morgenavond misschien toch nog langskomen. Hoop niet dat de prijzen zo hoog zijn dan

Het kan aan mij liggen, maar gevoelsmatig zijn er heel veel compound boxen van de site af. Dave, betekent het dat o.a. onderstaande maandag niet meer aangeleverd / besteld kunnen worden in de winkel?
- tsunami of gold
- breakout / full assault
- transbomber / crashbox
- Cairo C. / 4 seasons
Tsunami of gold en 4 seasons kan je iig vergeten, hier had hij slechts 1 of 2 stuks van

Ik was hier gisteren en weer top geholpen! Bestelling was na tien minuutjes compleet en stond dit jaar een winkelwagentje gereed i.p.v. een steekkar. Helemaal top weer dus. Ondanks het annuleren van de webshop orders toch weer ruim geslaagd met een aantal producten die ik anders niet gehad zou hebben. Waaronder Riakeo, heul benieuwd!

Dave bedankt weer voor de topservice, heb een paar mooie pareltjes weten te bemachtigen tijdens de vrije verkoop!!
Zoals Omepje al aangeeft hoop ik echt dat jullie dit jaar weer volle bak verder kunnen...ik zal hoe dan ook weer aanwezig zijn...🙏

Toch nog wat leuk vuurwerk kunnen halen bij jullie, nogmaals dank! Hopelijk hebben jullie toch nog goede dagen kunnen draaien ook al hadden jullie het heel anders voor ogen.

Wat is de verwachting voor 2025? Kunnen jullie daar al iets over kwijt?

Back
Bovenaan