[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie bij hia een hele lijst met Ook kleinere Producten. Benieuwd Of dit alles bij m’n lokale dealer wordt aangeboden.

Sowieso 4x Mistral en Kingdom. Als de crack bucket en crackling fontein ook bij mijn dealer verkrijgbaar zijn dan gaan daar ook nog een paar pakjes van mee.

Welke van de nieuwe producten hebben jullie al in je 'die sowieso' lijst staan?

Voor mij de final destination en kingdom iig :handsup:

Kingdom en two angels voor mij.
Zie de kingdom erg vaak voorbij komen, is ook wel een toppertje en zeker voor de prijs

Heel veel mooie producten van CR gezien die ik wil voor komend oud en nieuw! Helaas zijn er geen CR dealers in Limburg dus wordt voor mij eerste keer CR producten kopen buiten Limburg :)

Waarom ga je niet naar de gene in Amersfoort zelf? Intratuin Amersfoort is een cr dealer :)
Dat zou ik zeker doen,ik ken alleen niet in zo'n korte tijd heen en weer,moet tussen 07:30 en 08:00 in pijnacker zijn,dan naar huis auto legen en dan terug gaat hem niet worden zal pas rond een uur of 10 daar kunnen zijn helaas en actie is tot 09:00 vandaar

Heb ervaren dat een mailtje voorafgaand aan je bestelling soms wonderen doet om iets wat later op te mogen halen. Je kan het altijd even navragen!

Mijn hele auto zit echt al bomval dan,kom zelf uit Amersfoort dus red het net niet op tijd terug te zijn,om daar dan op te halen voor 09:00

Dat is lastig idd. Je bent het beste af om een mailtje te sturen, misschien kunnen ze iets voor je aanpassen.
Moet zelf ook in huizen zijn rond hetzelfde tijdstip, maar heb een mail gestuurd naar de dealer in Huizen, en die vond het geen probleem als ik rond 13:00 uur kwam

• Best solution
• Ghost town
• Pig
• V-Master
• Kingdom
• Tolle Mina

Leuke spulletje voor de vooravond :) Ben het lidl aldi spul wat ik voor de vooravond haal ook wel zat nu.

Worden de sites op 30 mei geüpdate? Nog even rondgesnuffeld maar mis vaak de nieuwe artikelen dus hoop dat alles straks bij de lokale dealer te bestellen is..

Zit zelf te denken aan:
Ghost Town
Screaming Elevator
Tolle Mina
Obsessed

Heb ervaren dat een mailtje voorafgaand aan je bestelling soms wonderen doet om iets wat later op te mogen halen. Je kan het altijd even navragen!

Klopt, ook hier de bestelling naar einde werkdag gezet. Gewoon even contact zoeken.

Het boodschappenlijstje ligt klaar! :D

- Bulldozer (1x)
- Magic in the Air (1x)
- Kingdom (1x)
- Las Fallas (6x)
- RAT (2x)
- PIG (2x)
- Mistral (2x)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan