[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bericht aangepast. Duidelijker zo?

Iets... :p het meest duidelijk zou zijn: in ieder geval bij IT in Deventer worden geen nieuwe Poema artikelen verkocht. (Andere locaties weet ik niet)

En nu is mijn azijn op. Thanks for sharing.

Zie ook bij veel anderen nog geen verandering op de site. Hopen dat ze over een paar uurtjes aangepast gaan worden want er zitten bij de nieuwe producten wel wat leuke hebbedingetjes :biertje:

Ik kan met zekerheid zeggen dat dat hier lokaal niet gaat gebeuren. Maar ga niet het hele gesprek met de lokale dealer plaatsen. Er is nog genoeg mooi ander spul om uit te kiezen!

Verbakel vuurwerk heeft in ieder geval al een banner aangepast. Verder is het puur een indexatie dingetje. Kan nog makkelijk en snel veranderen, was in februari ook zo.

Gaat moeilijk worden om er niet aan toe te geven. Normaal bestel ik pas in september/oktober mijn eerste vuurwerk. En zou het dit jaar ook nog eens rustiger aan doen qua aankopen. Duimen maar:p
Koningsdal heeft nu ook wat nieuwe items er tussen staan. Was de vorige actie niet.

Wel idioot dat als ik inlog bij de toko waar ik al een bestelling heb staan, en wat klein spul bestel, te zien krijg dat als ik wil betalen het minimale bedrag nog niet heb gehaald.

Wel idioot dat als ik inlog bij de toko waar ik al een bestelling heb staan, en wat klein spul bestel, te zien krijg dat als ik wil betalen het minimale bedrag nog niet heb gehaald.

Weer die 50 euro? Als dat bij mij dealer ook is dan sla ik over. Heb ook wat klein spul wat nog geen 2 tientjes is, ga er niet voor 3 tientjes extra bijbestellen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan