Kamermeerderheid wil vuurwerkverbod uitbreiden

Inderdaad bijzondere vragen die je eigenlijk dwingen om tegen vuurwerk afsteken te stemmen. Ik heb dan ook alles 'tegendraads' in moeten vullen.

Moet er een totaalverbod op vuurwerk komen?

Antw: "Nee. Vuurwerk is niet gevaar. De mens is gevaarlijk, graag daar beginnen met opruimen."

ingevuld met toelichting, tevens heb ik Vrouw aangeklikt omdat men anders weer zegt dat het merendeel van de mannen voor is...vooruitziende blik.

Een aantal jaar geleden ben ik omgeslagen en ben ik een brave burger geworden die alleen nog maar Nederlands consumentenspul koopt, ik kon me met 50mm single shots wel vermaken, heel wat mooie doorlontprojecten mee gemaakt. :handsup: Als die volgend jaar in de ban gaan dan stap ik mooi weer terug op 150mm shells :devil: Ben blij dat ik mijn buizen bewaard heb!

Dacht precies hetzelfde. Ik hou me nu ook al 2 jaar rustig zonder pro vuurwerk. Maar het begint door al die commoties serieus te kriebelen.

Nog maar een paar jaar genieten van consuvuurwerk en dan over op pro vuurwerk. Het is waarschijnlijk niet anders. Stoken zal ik blijven doen. Het is aan de regering hoe ik dat ga doen.

Tis bij de beesten af wat dit kabinet allemaal voor droevige ideeën er op nahoudt.
Smerige propaganda vanuit de media om langzaam maar zeker nog een traditie naar de knoppen te helpen.
Ook ik blijf stoken goedschiks of kwaadschiks.
Pak al dat volk wat zich niet kan gedragen maar eens aan.

Tis bij de beesten af wat dit kabinet allemaal voor droevige ideeën er op nahoudt.
Smerige propaganda vanuit de media om langzaam maar zeker nog een traditie naar de knoppen te helpen.
Ook ik blijf stoken goedschiks of kwaadschiks.
Pak al dat volk wat zich niet kan gedragen maar eens aan.

Kabinet? Dit komt niet van het Kabinet, die zijn juist tegen anders was het allang doorgevoerd...

Het trieste is dat ze er dalijk heen gaan dat ook wij niet meer wachten tot het einde van het jaar met stoken maar dat wij dalijk ook letterlijk schijt gaan krijgen aan alles. Daar wordt je nu naar toe gedwongen. Er blijft gewoon niks meer over.

Ik blijf trouw aan deze traditie en dat is onderdeel van onze Nederlandse cultuur. En dat kunnen milieu gekkies en azijnhuilers niet van me afnemen. Ik heb ook respect voor een ieder die een keer voor zichzelf of z'n branch op komt. Is niet geheel relevant aan deze discussie maar ook met de boeren bijvoorbeeld. Ik voel me zelfs trots voor hun dat zij op die manier gingen protesteren en het niet meer pikken. Zo trots dat ik zelfs voor hun zou mee willen protesteren. Opkomen voor je volk en laten zien waar dit soort gestoorde regels je naar toe drijven.

Het trieste is dat ze er dalijk heen gaan dat ook wij niet meer wachten tot het einde van het jaar met stoken maar dat wij dalijk ook letterlijk schijt gaan krijgen aan alles. Daar wordt je nu naar toe gedwongen. Er blijft gewoon niks meer over.

Ik blijf trouw aan deze traditie en dat is onderdeel van onze Nederlandse cultuur. En dat kunnen milieu gekkies en azijnhuilers niet van me afnemen. Ik heb ook respect voor een ieder die een keer voor zichzelf of z'n branch op komt. Is niet geheel relevant aan deze discussie maar ook met de boeren bijvoorbeeld. Ik voel me zelfs trots voor hun dat zij op die manier gingen protesteren en het niet meer pikken. Zo trots dat ik zelfs voor hun zou mee willen protesteren. Opkomen voor je volk en laten zien waar dit soort gestoorde regels je naar toe drijven.

100% mee eens, we laten ons al veel te veel inpakken door dat volk.

Tevens deel ik de vrees van Rico dat we binnen enkele jaren een kabinet Klaver hebben en dat we dan de vernietigende mokerslag kan krijgen...

100% mee eens, we laten ons al veel te veel inpakken door dat volk.

Tevens deel ik de vrees van Rico dat we binnen enkele jaren een kabinet Klaver hebben en dat we dan de vernietigende mokerslag kan krijgen...

Dat denk ik eerlijk gezegt niet.
Kbegin al te zien dat mensen wakker aan het worden zijn.
Met femke halsema ten top (ook groenlinks) die notabene de hoofdstad van nederland loopt te verneuken naar haar eigen hand.
De mensen gaan op den duur links wel zat worden op allerlei vlakken hoor.
Jesse klaver op het podium bij de boeren demonstratie wat hij toen zij... de arrogantie ten top! en daarna ook nog zwaaien naar de boeren.....
(67% van de bevolking staat achter de boeren)
nee, mensen beginnen EINDELIJK langzamerhand links spuug en spuug zat te worden!

Klopt, na dat linkse gedoe wordt men langzaam weer wakker. Kijk bijv eens jensen op YT. De mensen worden echt weer wakker- zelfs velen die eerder GL stemden, en er nu spijt van hebben.Die partij gaat te ver, wil teveel.

Back
Bovenaan