Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kleine correctie; je hebt een Gewerbeschein of Genehmigung nodig als je em nu wilt kopen.Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.
Als je naar die foto kijkt en die tubes een beetje bekijkt lijkt dat toch verdacht veel op 30mm? Ook het feit dat je 5 cakes nodig hebt ipv 4 lijkt me dat het misschien wel eens 30 mm kan zijn?
Kheb ze beiden besteld dus we gaan het wel zien welke beter is.het is toch echt een 25mm, op de vid is een demoblok.... hoe de productie is zal moeten blijken. Ik vind ze meer weg hebben van de 25 shots titanium salute scream van Tropic
https://www.youtube.com/watch?v=lOouiavUDsA
Wil deze graag (meerdere) bestellen bij Valk maar de 28e is vol als afhaaldag en dat is de enige dag die mij lukt, flink balen dus.
Op de demo was dit echt een gruwelijke bak![]()
Denk dat deze ook nog wel verkocht gaat worden op de normale site van Valk-vuurwerk, dan kun je wel de 28e als afhaal datum kiezen. Denk echter niet dat het dezelfde prijs gaat zijn en weet natuurlijk niet hoe snel dit product gaat.
ik zou hem graag erbij willen hebben maar sluit niet aan op de eerste bestelling vwb ophaaldag.Goedemiddag
Dat klopt deze zal ook op de reguliere valk site verkocht gaan worden maar helaas dan niet meer voor deze prijs .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Wil deze graag (meerdere) bestellen bij Valk maar de 28e is vol als afhaaldag en dat is de enige dag die mij lukt, flink balen dus.
Op de demo was dit echt een gruwelijke bak![]()
Goedemiddag
Dat klopt deze zal ook op de reguliere valk site verkocht gaan worden maar helaas dan niet meer voor deze prijs .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
dan moeten ze nog door de keuring heen komen, we kennen allemaal het verhaal van Vulcan met de salute blokken.Wat ik begrepen heb is dit product speciaal voor de Duitse markt gemaakt. En heeft rubro de restanten die ze over hadden verdeeld onder enkele Nederlandse winkeliers.
dan moeten ze nog door de keuring heen komen, we kennen allemaal het verhaal van Vulcan met de salute blokken.
Wat ik begrepen heb is dit product speciaal voor de Duitse markt gemaakt. En heeft rubro de restanten die ze over hadden verdeeld onder enkele Nederlandse winkeliers.