Geisterblitz 100

Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.
Kleine correctie; je hebt een Gewerbeschein of Genehmigung nodig als je em nu wilt kopen.
Laatste 3 verkoopdagen is ie ook daar 'gewoon' te koop. Is normale F2.
Wel errug benieuwd naar de saluutjes op een consu demo zonder samples..!

Wil deze graag (meerdere) bestellen bij Valk maar de 28e is vol als afhaaldag en dat is de enige dag die mij lukt, flink balen dus.

Op de demo was dit echt een gruwelijke bak :droolthum

Wil deze graag (meerdere) bestellen bij Valk maar de 28e is vol als afhaaldag en dat is de enige dag die mij lukt, flink balen dus.

Denk dat deze ook nog wel verkocht gaat worden op de normale site van Valk-vuurwerk, dan kun je wel de 28e als afhaal datum kiezen. Denk echter niet dat het dezelfde prijs gaat zijn en weet natuurlijk niet hoe snel dit product gaat.

Denk dat deze ook nog wel verkocht gaat worden op de normale site van Valk-vuurwerk, dan kun je wel de 28e als afhaal datum kiezen. Denk echter niet dat het dezelfde prijs gaat zijn en weet natuurlijk niet hoe snel dit product gaat.

Goedemiddag

Dat klopt deze zal ook op de reguliere valk site verkocht gaan worden maar helaas dan niet meer voor deze prijs .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedemiddag

Dat klopt deze zal ook op de reguliere valk site verkocht gaan worden maar helaas dan niet meer voor deze prijs .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
ik zou hem graag erbij willen hebben maar sluit niet aan op de eerste bestelling vwb ophaaldag.

Heb nog wel een tijdvak in de aanbieding met een daarbij behorende bestelling. Pm maar als je interesse hebt :)

Laatst bewerkt:
Ziet er zo op de filmpjes goed uit! Alleen heb ik wel m'n twijfels... ja we hebben wel is vaker dikke salute cakes gehad (salute cake 1 en junior jack) maar dat was ook maar een eenmalig iets. We gaan het beleven :)

Op het filmpje ziet die er super dik uit. Durf ik de gok te nemen voor 80 euro? nee! ik wacht wel even een jaar en wacht op de straatfilmpjes.

Een iets scherpere prijs ( +/-60) en ik had het nog wel willen proberen.

Goedemiddag

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

de normale prijs in de duitse shops ligt tussen de 85,- en 90,-
dus maximaal een 10tje extra in de normale verkoop doet het hem ook niet voor mij:)

Wat ik begrepen heb is dit product speciaal voor de Duitse markt gemaakt. En heeft rubro de restanten die ze over hadden verdeeld onder enkele Nederlandse winkeliers.

Hopen dat dat waar is, saluteblokken uit duitsland presteren vaak wel lekker, denk aan de funke finale 1, of de hammer van Gaoo

Wat ik begrepen heb is dit product speciaal voor de Duitse markt gemaakt. En heeft rubro de restanten die ze over hadden verdeeld onder enkele Nederlandse winkeliers.
dan moeten ze nog door de keuring heen komen, we kennen allemaal het verhaal van Vulcan met de salute blokken.

Nee hoor weet niet precies hoe je hierbij komt maar dat is niet het geval

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan