[Freakactie 2020] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow das pas een lijst! Hier ga ik eens lkkr tussen shoppen. (ronde 2)

Complimenten aan CR. Prachtige nieuwe producten op de markt gebracht. stuk voor stuk toppers.

Wat een dikke lijst zeg, heerlijke actie en zo moeilijk om nog vakantie geld over te houden met al die acties bij elkaar

Ziet er goed uit! Paar dagen en dan de lokale dealer is bezoeken!

Volgens mij zag ik in diverse Posts NOG meer producten erbij staan die ik niet in de lijst zie, mysterious 1 en 2 bijvoorbeeld. Iemand een idee hoe dat zit?

Idd, ben al aardig door m'n budget heen, nouja ik ben er doorheen.

Hoopte nog wat kleiner spul te scoren.
Hummingbird? En wat andere nieuwe potjes, gaan die nog meedoen? Of is dat de complete lijst?

De bovenstaande lijst is de volledige lijst van producten die in de freakactie beschikbaar zullen zijn

Mooie lijst.

Jammer genoeg nog niet meer info (of deelname) van de Jumbo tol met crackling.

Het is een afwijking, ik weet het. Er staat genoeg ander moois op.

Sowieso ook benieuwd naar de kwaliteit van de Bengalen

Heerlijk weer dit, even wat knalcakes voor knalprijzen inslaan. Top assortiment in de freakactie. Lekker bezig China Red:thumbup:

De bovenstaande lijst is de volledige lijst van producten die in de freakactie beschikbaar zullen zijn

Bedankt, erg dankbaar voor de actie maar wel jammer dat ze niet meer van het nieuwe assortiment aanbieden voor freakprijzen.

In iedergeval, kom maar op met al die filmpjes, van klein spul tot de boxen.

Vandaag maar eens even een belletje naar de plaatselijke china red dealer gedaan, waren druk met andere dingen en waren verrast dat ik ze op de actie attendeerde, te hebben me beloofd de actie op te gaan zetten dus al met al goed dat ik even belde.

Vandaag maar eens even een belletje naar de plaatselijke china red dealer gedaan, waren druk met andere dingen en waren verrast dat ik ze op de actie attendeerde, te hebben me beloofd de actie op te gaan zetten dus al met al goed dat ik even belde.

Dat is toch wat. Mag hopen dat de winkeliers het eerder wisten dan wij.

Welke van de nieuwe producten hebben jullie al in je 'die sowieso' lijst staan?

Voor mij de final destination en kingdom iig :handsup:

Welke van de nieuwe producten hebben jullie al in je 'die sowieso' lijst staan?

Voor mij de final destination en kingdom iig :handsup:
Angel dragons
Roman fancake
Bengal fire
Miss wolff compound maar die films laten op zich wachten. Maar de twilight lijkt me wel wat. Zelfde prijs als kingdom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan