[Freakactie 2019] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
de prijzen vind ik persoonlijk niet van dien aard om het openingsaanbieding te noemen.
Krijgen jullie nog goede stunters?

Huh? Heb je wel goed gekeken? Een aantal van de Openingsaanbiedingen zijn nergens goedkoper te krijgen dan bij ons. Er is ook al gretig gebruik van gemaakt, niet voor niets zijn meerdere van de Openingsaanbiedingen al uitverkocht. Heb je misschien de Sale-artikelen bekeken i.p.v. de Openingsaanbiedingen? Er staan in totaal 8 Openingsaanbiedingen. Of kijk je naar de prijzen van de al uitverkochte Openingsaanbiedingen? Daarvan zie je namelijk alleen de adviesprijs en niet meer de prijs van de Openingsaanbieding (logisch, die zijn al uitverkocht en niet meer te bestellen).

Op alle andere artikelen, en dat zijn er echt heel veel, geldt tot 30% extra korting afhankelijk van wat en hoeveel je bestelt. Dat geldt ook voor de Sale-artikelen, ook daar gaat de extra korting nog vanaf. Vul de codes in en je ziet meteen hoeveel extra korting je nog krijgt. Maak zoals aangegeven in de eerste 2 posts wel 2 verschillende bestellingen om maximaal te kunnen profiteren!

Laatst bewerkt:
Ik deel, helaas, deze opmerking. Sorry, maar een echte freak zal uit zijn op gunstigere prijsjes. Echter wel top dat er een freakactie is ☺️

Ik deel, helaas, deze opmerking. Sorry, maar een echte freak zal uit zijn op gunstigere prijsjes. Echter wel top dat er een freakactie is ☺️

We doen onze Freak-actie voor het 8e jaar op rij en velen van jullie zijn in de loop der jaren bij ons geweest. We kunnen niet iedereen 100% (van tevoren) pleasen. De meesten zullen beamen dat het bij ons om het totaalplaatje gaat. Niet alleen prijs maar ook service, advies, beleving, enz. Dat hoort en past natuurlijk ook bij een ruim 100-jarig bestaand familiebedrijf waar ook al heel lang vuurwerk wordt verkocht.

Interesse in de ervaring van anderen? Lees dan vooral het Huisman Vuurwerk-topic eens door: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?23325-Huisman-Vuurwerk/page52

PS: vult iedereen de codes wel op de juiste manier in? Wij zien natuurlijk ook wat andere Freak-winkels vragen en weten ook wel dat we niet de allergoedkoopste zijn op alles. Maar we zien bijv. bij meerdere winkels kartonprijzen die nog boven onze prijzen per los artikel zitten.

Eerder vandaag is de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief weer verstuurd. Voor degene die nog geen abonnee zijn een korte samenvatting van de belangrijkste punten:

EVO online!
Dit jaar breiden we onze selectie van EVO-artikelen verder uit. We hebben er ook nu weer voor gekozen om artikelen te selecteren die echt iets toevoegen aan ons assortiment. Dit heeft ervoor gezorgd dat we niet alleen een aantal nieuwe maar ook bestaande artikelen hebben toegevoegd. Dat betekent dan ook dat sommige EVO-artikelen niet in ons assortiment zitten. Mis je een artikel dat je graag bij ons zou willen bestellen, laat ons dat dan weten dan zullen we kijken wat we voor jou kunnen regelen!

Mét extra korting
Alle Evolution-artikelen zijn te bestellen met extra korting door toepassing van onze Freak-acties! Je krijgt op de cakes, single shots en mortieren met onze reguliere Freak-actie extra korting oplopend tot 30%, afhankelijk van het totaal van jouw bestellingen. En met onze tijdelijke extra Freak-actie krijg je 15% extra korting op alle Boxen!! Meer info hierover vind je in de startposts van dit topic.

Je vindt ons EVO-assortiment hier: www.huismanvuurwerk.nl/evolution-fireworks

Einde Openingsaanbiedingen
De opening van onze website hebben we zoals gebruikelijk gevierd met onze traditionele Openingsaanbiedingen. Daar blijkt nu zelfs een uniek item bij te zitten want de Mean Sirene Rockets van Vuurwerktotaal zijn in China op kwaliteitseisen afgekeurd. Wij hebben ze al in de bunker staan en dit is productie van vorig jaar. Die zijn dus prima en mogen we gewoon verkopen! Maar wees wel snel want morgen, maandag 7 oktober 2019, verlopen de Openinsgaanbiedingen om 12.00 uur. Wil je er nog snel één scoren doe dat dan nu!! Je vindt ze hier: Openingsaanbiedingen

Nieuwsbrief
Blijf ook als eerste op de hoogte en meld je aan voor onze Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Update 24-10: de extra actie is inmiddels afgelopen, onze Freak-actie zoals vermeld in de Start-post loopt nog even door!!

Laatst bewerkt:
Als ik eerst met de boxen actie bestel. Telt dat totaal bedrag dan mee voor de korting op de losse cakes?
Dus als ik voor 250 euro boxen haal met 15% korting en daarna voor 250 euro aan losse cakes zit ik dan aan de 30% korting op de losse cakes?

Als ik eerst met de boxen actie bestel. Telt dat totaal bedrag dan mee voor de korting op de losse cakes?
Dus als ik voor 250 euro boxen haal met 15% korting en daarna voor 250 euro aan losse cakes zit ik dan aan de 30% korting op de losse cakes?

Absoluut! Maar wacht dan wel even met het plaatsen van die 2e bestelling totdat je jouw Persoonlijke kortingscode hebt ontvangen!!

Er zat een klein hikje in de werking van de kortingscode van onze extra Freak-actie op Cakeboxen en Assortimenten waardoor de extra korting niet over de Snowstorm 2.0 werd berekend. We hebben dat inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden Mavcovic!!

Update 24-10: de extra actie is inmiddels afgelopen, onze Freak-actie zoals vermeld in de Start-post loopt nog even door!!

https://www.huismanvuurwerk.nl/snowstorm-20

EVO 2730_Snowstorm_2_Evolution_Fireworks.jpg

Laatst bewerkt:
Eerder vandaag is de Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief weer verstuurd. Voor degene die nog geen abonnee zijn een korte samenvatting van de belangrijkste punten:

Weekaanbiedingen!!
Op veler verzoek zijn ze er weer: de Huisman Vuurwerk Weekaanbiedingen! Als originele bedenkers van deze aanbiedingen zijn ze er natuurlijk dit jaar ook weer. Wees er snel bij want OP = OP!! Op de Weekaanbiedingen geldt geen extra korting met onze Freak-acties, maar ze tellen wel mee voor het bepalen van jouw kortingsstaffel op de artikelen waarvoor de Freak-actie wel van toepassing is.

Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/weekaanbiedingen

Cakeboxen-actie
Onze extra Freak-actie op Cakeboxen en assortimenten (zie post #1 en #2 van dit topic) zal eerder eindigen dan onze reguliere Freak-actie, hou rekening met ergens 2e deel oktober.

Status Uitverkocht
We zijn ook begonnen met het offline zetten van uitverkochte artikelen. Dat betekent dat jij in jouw reeds geplaatste bestelling(en) zult zien dat een artikel uitverkocht of niet meer beschikbaar is.

Meerdere bestellingen? No problem!
Het is bij Huisman Vuurwerk mogelijk om meerdere bestellingen te plaatsen en ze tegelijk op te halen. De enige voorwaarde is dat je eerst inlogt voordat je gaat bestellen. Het systeem zal dan automatisch jouw eerder gekozen Afhaaldag en -tijd aanhouden. Makkelijk en handig!

Nieuwsbrief
Blijf ook als eerste op de hoogte en meld je aan voor onze Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief: https://www.huismanvuurwerk.nl/nieuwsbrief

Wil de tech 21 bestellen maar zodra ze in de winkelmand zitten krijg ik een melding dat er niet voldoende op voorraad zijn? Moet je eerst inloggen om te bestellen?

Wil de tech 21 bestellen maar zodra ze in de winkelmand zitten krijg ik een melding dat er niet voldoende op voorraad zijn? Moet je eerst inloggen om te bestellen?

Ik zal het zo even voor je nakijken. De Nieuwsbrief-abonnees hebben begin van de middag de laatste editie ontvangen dus het kan zijn dat er een aantal liefhebbers je voor zijn geweest. De Weekaanbiedingen zijn immers OP = OP...

EDIT: helaas waren anderen je inderdaad voor, de Weekaanbieding van de Tech 21 is inmiddels uitverkocht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan