Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is er al iets bekend over de zaken rondom verkoop van categorie 1 vuurwerk?
Ik zou toch graag iets te doen hebben met oud en nieuw
En het liefst koop ik dat natuurlijk bij breda als die optie er gaat komen.
Er is al redelijk wat cat 1 binnen, en t/m 20 december blijft er nog veel binnenstromen. Uiteindelijk hebben we meer dan 65 artikelen.
Reminder
30% heeft nog geen keuze doorgegeven voor wat betreft annuleren of doorschuiven. Wij willen graag begin december een volledig overzicht hebben, dus ons verzoek om het z.s.m. in te vullen. Alvast dank. We sturen hierover ook nog per e-mail een reminder.
Ik vraag me af wat daarmee bedoeld wordAangezien de rest waar ik het annuleer ook al netjes heeft afgehandeld en Breda het graag volgens de wettelijke regels wil afhandelen verwacht ik dan ook dat ze dit gaan doen. Neem aan dat hun zich ook, in tegenstelling van wat die mail zegt, aan die wettelijke regels gaan houden.
Ik vraag me af wat daarmee bedoeld word
Aangezien de rest waar ik het annuleer ook al netjes heeft afgehandeld en Breda het graag volgens de wettelijke regels wil afhandelen verwacht ik dan ook dat ze dit gaan doen. Neem aan dat hun zich ook, in tegenstelling van wat die mail zegt, aan die wettelijke regels gaan houden.
Breda wil wachten tot er meer bekend is over de compensatie en dan pas, met behulp van die compensatie, uitbetalen aan klanten die willen annuleren. Zo lees ik die mail.
Zonder hier een rel te gaan schoppen of mogelijke acties neer te zetten geef ik Bredavuurwerk gewoon enkele dagen de tijd om op mijn mail te reageren.
Veel succes, 7 november een PM via VWC gestuurd met een vraag over mijn bestelling --> geen reactie.
23 november een mail gestuurd --> geen reactie.
Geen enkele reactie tot op heden ontvangen, zou me trouwens niks verbazen als de compensatie binnen is er wordt gezegd dat dit alleen de kosten voor opslag/transport zal dekken en dit nog lang gaat duren.
Als je dan de andere winkels zie dan weet ik wel waar ik in het vervolg eerder zal gaan bestellen.
Over de compensatie word nog gepraat ,daar zou vandaag mischien al meer over duidelijk worden.
En gek genoeg heb ik geen probleem gehad om ze te bereiken, als iets niet duidelijk was was een telefoontje genoeg....
Punt bij breda is dat hun echt 1 van de grote jongens zijn waar echt behoorlijke bedragen rond gaan.
Ik kan me voorstellen dat ze hier iets meer tijd nodig hebben om dit te regelen, ook omdat ze niet blindelings hun financiele positie in gevaar willen en kunnen brengen door klakkeloos alles maar in 1 keer terug te storten.
Want al het vuurwerk is al betaald door hun en in bezit.......... (daarom schuif ik het gewoon lekker door naar volgend jaar, lekker goed gedroogd)
Maar wat ik me afvraag:
Je hebt natuurlijk het volste recht op terugbetaling.
Maar als mensen zo aan het jagen zijn op de terugbetaling, had je dan beter helemaal dat geld niet uit gegeven aan vuurwerk?
Want het lijkt er op dat het hard nodig is dat geld, terwijl je het normaal gesproken de lucht in had gejaagd? (Neemt niet het recht weg wat je er op hebt natuurlijk !)