[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Persoonlijk denk ik dat iedereen hier een ander gevoel bij heeft. De een denkt dat hij of zij zijn geld kwijt is en de ander heeft geen vertrouwen in het voortbestaan van Breda vuurwerk. Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met deze winkel en ik denk ook echt dat ze sterk terug zullen komen. Ik heb er dit jaar zelf niets besteld maar ik weet uit ervaring van eerdere jaren dat er altijd juist en oprecht word geleverd. Op 1 of andere manier vind er ieder jaar wel een terechte of onterechte aanval plaats op dit forum. Ik zou dit gewoon rechtstreeks met hun regelen want zij openen hier een topic om reclame te maken voor hun artikelen en niet om in discussie te gaan met ontevreden klanten. De jaren hiervoor stonden we met z'n allen nog te genieten van gratis bier broodjes frikadel en kroket tijdens de freakmiddag en inmiddels is het 1 groot drama.
Geef ze even de tijd wellicht dat t wat langer duurt dan een andere winkel maar er word ongetwijfeld voor iedereen een juiste oplossing gevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan