[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niets binnengekregen. Ook niets in mijn spam. Maar goed de belangrijkste mail moet nog komen

Ja inderdaad, nette opties, alleen snap ik de garantie voor volgend jaar niet helemaal. Er is nog niks zeker.

Ja inderdaad, nette opties, alleen snap ik de garantie voor volgend jaar niet helemaal. Er is nog niks zeker.
Ik neem even aan dat ze wel iets apart zetten het aankomende jaar. Maargoed laten we er vanuit gaan dat het niet nodig is en dat we daar weer een lekker pilsje mogen drinken volgend jaar :)

Even doemscenario.... wat als er voor de winkels zelf geen of nagenoeg geen compensatie komt maar alleen de importeurs?
Of het duurt nog tot volgend jaar zomer voor er compensatie is? Moeten wij dan ook zolang wachten als je de bestelling annuleert?

Prima oplossing en duidelijk beschreven! Mjjn bestelling gaat gewoon doorgezet worden en dan kanik nog een mooie cakebox toevoegen. Echt erg netjes.

Even doemscenario.... wat als er voor de winkels zelf geen of nagenoeg geen compensatie komt maar alleen de importeurs?
Of het duurt nog tot volgend jaar zomer voor er compensatie is? Moeten wij dan ook zolang wachten als je de bestelling annuleert?

Dan hoop je dat de importeur zelf die compensatie gaat verdelen onder de winkeliers. En ja, er zijn serieuze redenen waarom ze dat zouden doen. Als alleen importeurs de compensatie krijgen, en de importeurs denken: laat de winkels stikken. Dan hebben de importeurs geen klanten meer het jaar er na.

Ik heb mn bestelling laten staan. €1100,-
Ik heb er vertrouwen in dat het volgend jaar weer goedkomt.
Vind 10% een heel mooie tegemoetkoming.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan