[Freakactie 2020] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de mail ook ontvangen, na een wat rommelige begin fase toch 2 goede opties waarbij ik mijn bestelling van 1500eu doorschuif naar volgend jaar.

Nette opties inderdaad.
Maar dan even een ander doemscenario...
Stel je laat de bestelling staan,en in de tussentijd gaat de zaak failliet....wat dan?

We kunnen niet in de boeken kijken,maar ik kan me voorstellen dat dit een aardige extra klap geeft.
Geen carnaval of andere feesten,en dan ook nog eens geen inkomsten uit het vuurwerk.

Ik vind de keuze toch moeilijk...

Nette opties inderdaad.
Maar dan even een ander doemscenario...
Stel je laat de bestelling staan,en in de tussentijd gaat de zaak failliet....wat dan?

We kunnen niet in de boeken kijken,maar ik kan me voorstellen dat dit een aardige extra klap geeft.
Geen carnaval of andere feesten,en dan ook nog eens geen inkomsten uit het vuurwerk.

Ik vind de keuze toch moeilijk...

Uiteraard geeft dit een klap en voel je dit nog even na. Dat is heel begrijpelijk als bepaalde omzetten wegvallen. Gelukkig draait Cees van der Horst niet enkel op vuurwerk en carnaval. Er zijn diverse bedrijfsonderdelen die juist extra goed liepen tijdens corona. Er is echt geen reden om te denken dat we failliet gaan.

Even doemscenario.... wat als er voor de winkels zelf geen of nagenoeg geen compensatie komt maar alleen de importeurs?
Of het duurt nog tot volgend jaar zomer voor er compensatie is? Moeten wij dan ook zolang wachten als je de bestelling annuleert?

Volgend jaar zomer zijn wij zelf een paar weken op vakantie... Dan wordt het dus herfst 2021.... Geintje, uiteraard. Het scenario wat jij schets is niet realistisch en zien wij niet gebeuren....

Ik vind de opties prima. Anderzijds kan BredaVuurwerk niet garanderen dat men bij een algeheel verbod iedereen zijn geld terug geeft. De schade zal dan aanzienlijk groter zijn dan die nu al is. Mooie geste maar of het -bij een doemscenario- haalbaar is durf ik niet te zeggen.

Ik vind de opties prima. Anderzijds kan BredaVuurwerk niet garanderen dat men bij een algeheel verbod iedereen zijn geld terug geeft. De schade zal dan aanzienlijk groter zijn dan die nu al is. Mooie geste maar of het -bij een doemscenario- haalbaar is durf ik niet te zeggen.

Dat durven wij wel te zeggen, dat is zeker haalbaar.

-------------------------------------------------------------------------

Geen e-mail ontvangen
Vandaag is de e-mail eruit gegaan met de twee opties die we jullie bieden. Heb je na het controleren van je spambox nog steeds geen e-mail van ons ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]

Mooie opties! Laat het lekker staan. Staan echt alle bestellingen dan een jaar in jullie bunker te drogen? Dat zou echt Briljant zijn !

Ik denk zelf dat bij een totaalverbod voor volgende jaarwisseling er een volledige uitkoopregeling moet komen. Winkels hebben immers niet de kans gehad om vuurwerk te verkopen en voor de laatste keer omzet te draaien met vuurwerk. Dus daar maak ik mij niet zoveel zorgen over.

Uiteindelijk toch jammer dat er zoveel gedoe is geweest... We krijgen prima opties voorgelegd, maar imagoschade zal er toch wel een beetje zijn ben ik bang. Overigens niet bij mij, ik ben allang blij dat er nog winkels met goede freakacties zijn :yes: Daarnaast kan ik me voorstellen dat nu het stof wat is neergedaald, iedereen er weer anders naar kijkt. In ieder geval tot volgend jaar (hopelijk) team Breda vuurwerk. Wij hebben gekozen voor optie 1, vooral vanwege de garantie dat je volgend jaar alsnog geld terug krijgt bij een definitief algeheel verbod. Bij een gemeentelijk verbod zoek ik wel een gemeente waar het dan wel mag...

Dat durven wij wel te zeggen, dat is zeker haalbaar.

-------------------------------------------------------------------------

Geen e-mail ontvangen
Vandaag is de e-mail eruit gegaan met de twee opties die we jullie bieden. Heb je na het controleren van je spambox nog steeds geen e-mail van ons ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]
Ik heb nog geen mail ontvangen, ik zal straks een mail sturen, maar zo te horen zijn er mooie opties.

Heeft er iemand van jullie een bevestigings
mail gehad, nadat je een keuze heb gekozen?
Ik niet namelijk, wil even weten dit bij jullie ook zo is?

Heeft er iemand van jullie een bevestigings
mail gehad, nadat je een keuze heb gekozen?
Ik niet namelijk, wil even weten dit bij jullie ook zo is?

Je krijgt na invullen de bevestiging in beeld. "Bedankt voor het doorgeven. Wij hebben het genoteerd". Nadat het inventariseren, ontvangen de klanten die kiezen voor annuleren een e-mail voor de verdere afhandeling.

Wil toch nog even vragen.
Stel ik schuif de bestelling door,en mijn gemeente besluit volgend jaar zelf een verbod in te stellen.
Kan ik dan alsnog annuleren?

Mijn bestelling gaat ook door naar volgend jaar. Was maar een kleine tot nu toe maar we hebben vele jaren van super prijzen, service en freakmiddagen genoten dus als ik de winkel hiermee beetje kan helpen geen probleem. Het is idd even afwachten wat de gemeente hier gaat doen, die burgermeester van Breda vertrouw ik namelijk voor geen meter. De overheid die deze problemen heeft veroorzaakt moet betalen dat is wel duidelijk.

Bij mij was het mailtje in de spam terechtgekomen, gelukkig op tijd gezien

Heb in ieder geval toch besloten de bestellingen door te schuiven naar volgend jaar.
Laat het maar een jaartje drogen,presteerd het volgend jaar alleen maar beter.

Wil toch nog even vragen.
Stel ik schuif de bestelling door,en mijn gemeente besluit volgend jaar zelf een verbod in te stellen.
Kan ik dan alsnog annuleren?

Nee, we houden heel bot gezegd geen rekening met keuzes van gemeenten. Grootste reden is dat wij op dat moment nog steeds kunnen voldoen aan onze leververplichting dus wettelijk gezien ook niets hoeven terug te betalen. Daarnaast is het onmogelijk om rekening te houden met een gemeenten. Hoe ga je dat ook controleren? Woonplaats? Of stookplaats waar desbetreffende freak van plan was te gaan stoken? Dat is onbegonnen werk.

Heb in ieder geval toch besloten de bestellingen door te schuiven naar volgend jaar.
Laat het maar een jaartje drogen,presteerd het volgend jaar alleen maar beter.

Tof om te lezen!

Geldt ook voor alle andere doorschuivers. Super om te zien hoeveel freaks het met plezier doorschuiven! :)

Is ook waar inderdaad.
Had de bestellingen al doorgezet,met de gedachte van als er een lokaal verbod komt,de verkoop nog steeds door gaat en dus iedereen alsnog gewoon vuurwerk zal afsteken ook al mag het niet.

Heb hem laten staan, staan me te mooie spullen tussen om het niet te doen.
Kans dat het volgend jaar weer zo goedkoop wordt acht ik klein. Een Garden Party 2 voor 75 euro bijvoorbeeld, dat kom je niet elke dag tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan