Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nette opties inderdaad.
Maar dan even een ander doemscenario...
Stel je laat de bestelling staan,en in de tussentijd gaat de zaak failliet....wat dan?
We kunnen niet in de boeken kijken,maar ik kan me voorstellen dat dit een aardige extra klap geeft.
Geen carnaval of andere feesten,en dan ook nog eens geen inkomsten uit het vuurwerk.
Ik vind de keuze toch moeilijk...
Even doemscenario.... wat als er voor de winkels zelf geen of nagenoeg geen compensatie komt maar alleen de importeurs?
Of het duurt nog tot volgend jaar zomer voor er compensatie is? Moeten wij dan ook zolang wachten als je de bestelling annuleert?
Ik vind de opties prima. Anderzijds kan BredaVuurwerk niet garanderen dat men bij een algeheel verbod iedereen zijn geld terug geeft. De schade zal dan aanzienlijk groter zijn dan die nu al is. Mooie geste maar of het -bij een doemscenario- haalbaar is durf ik niet te zeggen.
Enig idee wat de verwachting is waneer de overheid de aangekondigde compensatie betaald?
Ik heb nog geen mail ontvangen, ik zal straks een mail sturen, maar zo te horen zijn er mooie opties.Dat durven wij wel te zeggen, dat is zeker haalbaar.
-------------------------------------------------------------------------
Geen e-mail ontvangen
Vandaag is de e-mail eruit gegaan met de twee opties die we jullie bieden. Heb je na het controleren van je spambox nog steeds geen e-mail van ons ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected]
Heeft er iemand van jullie een bevestigings
mail gehad, nadat je een keuze heb gekozen?
Ik niet namelijk, wil even weten dit bij jullie ook zo is?
Wil toch nog even vragen.
Stel ik schuif de bestelling door,en mijn gemeente besluit volgend jaar zelf een verbod in te stellen.
Kan ik dan alsnog annuleren?
Heb in ieder geval toch besloten de bestellingen door te schuiven naar volgend jaar.
Laat het maar een jaartje drogen,presteerd het volgend jaar alleen maar beter.