Hamlet

Precies. Ik heb vorig jaar de Mega Willows gehad. De Hamlet is een tientje duurder maar wel hele mooie concurrent. Misschien deze dan maar nemen.

Mega willows ook gehad verleden jaar. Mensen waren verbijsterd hoever en hoe goed de lucht gevuld was!

Vandaar dat de hamlet mij ook aansprak.

Tegenvaller. Ratjetoe. Ik zie de structuur niet. Het lijkt meer een verzameling effecten in een waaier gepropt. Middenin zit een cracklingsalvo die je juist eerder als afsluiter zou verwachten. Nu is het einde de van Acatenango bekende tail-anticlimax waar hier dan zelfs nog snel vervagend, niet opzienbarende gewone goudboeketten achteraan komen.
Zit er eenmaal een lekker tempo in, dan wordt het onlogisch onderbroken door (zeker wel mooie hoor) rustige, of crackling, tails terwijl die beter als een kalmer intermezzo bij elkaar zouden passen, met bv de crackling tails om nieuwe hardere salvo's weer in te leiden.
Rode ghost ontbrandt en vervaagt te snel. Verder zijn de meeste effecten an sich, zoals vrijwel altijd bij Evo, heel verfijnd (tot randje van "dun") uitgevoerd. als totaalplaatje is de structuur en opbouw een onlogisch bijeengeraapt zootje. Een goede kwaliteit waaierbox voor wie het niet uitmaakt wat er in welke volgorde de lucht in geknald wordt.

Tja, als er gepretendeerd wordt hoge kwaliteit innovatief vuurwerk te presenteren, mag de beoordeling ook een stapje kritischer :D

ik ben het niet vaak met je eens en ik vind het zeker geen zooitje maar die red ghost en het dunne van bepaalde effecten daar kan ik me wel in vinden. Wel goed maar niet bijzonder

Helemaal niks mis mee gewoon een fraaie bak uit de Renaissance lijn. Geschoten op Demo Kuiper!!

In het filmpje word er maximus gezegt maar dit is toch echt de Hamlet.!!

Wonderschoon! Alle effecten blijven prachtig hangen, perfect verdeeld en binnen boeket sterk getimed ontbrandend. Vooral de blink is in alle soorten echt ronduit subliem, perfect, en de roze?! blink tails aan het eind zijn echt potje wow van hier tot tokyo. Om van te watertanden, deze box :droolthum

Om? De pluspunten die ik op de demo zie overtroeven de minpunten en dan kan de eindconclusie anders zijn hè :wink:

Hier nog mijn filmpje van de Kuiper demo, van wat verder weg. Mooie sierlijke bak dit !

Om? De pluspunten die ik op de demo zie overtroeven de minpunten en dan kan de eindconclusie anders zijn hè :wink:

dat kan maar het viel me op dat je voornamelijk viel over de opbouw en keuze van effecten in je eerder comment

als totaalplaatje is de structuur en opbouw een onlogisch bijeengeraapt zootje.

en deze is onveranderd.

Maar goed vuurwerk in het echt zien naakt al snel fans, zodra iets in je straat staat met je neus erop lijkt het al snel groot en bombastisch terwijl de eerste indruk op filpjes tegenviel.

Nou ook bij Plaggenmarsch was deze zeer fraai, en ik kopieer Richardus zijn stuk. Want das precies de omschrijving van deze box!!

Citaat Richardus":
Wonderschoon! Alle effecten blijven prachtig hangen, perfect verdeeld en binnen boeket sterk getimed ontbrandend. Vooral de blink is in alle soorten echt ronduit subliem, perfect, en de roze?! blink tails aan het eind zijn echt potje wow van hier tot tokyo. Om van te watertanden, deze box

Back
Bovenaan