pyroteamzuid
VWC lid
Heb je misschien ook nog foto's van de Hamlet box gemaakt in de bunker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies. Ik heb vorig jaar de Mega Willows gehad. De Hamlet is een tientje duurder maar wel hele mooie concurrent. Misschien deze dan maar nemen.
Tegenvaller. Ratjetoe. Ik zie de structuur niet. Het lijkt meer een verzameling effecten in een waaier gepropt. Middenin zit een cracklingsalvo die je juist eerder als afsluiter zou verwachten. Nu is het einde de van Acatenango bekende tail-anticlimax waar hier dan zelfs nog snel vervagend, niet opzienbarende gewone goudboeketten achteraan komen.
Zit er eenmaal een lekker tempo in, dan wordt het onlogisch onderbroken door (zeker wel mooie hoor) rustige, of crackling, tails terwijl die beter als een kalmer intermezzo bij elkaar zouden passen, met bv de crackling tails om nieuwe hardere salvo's weer in te leiden.
Rode ghost ontbrandt en vervaagt te snel. Verder zijn de meeste effecten an sich, zoals vrijwel altijd bij Evo, heel verfijnd (tot randje van "dun") uitgevoerd. als totaalplaatje is de structuur en opbouw een onlogisch bijeengeraapt zootje. Een goede kwaliteit waaierbox voor wie het niet uitmaakt wat er in welke volgorde de lucht in geknald wordt.
Tja, als er gepretendeerd wordt hoge kwaliteit innovatief vuurwerk te presenteren, mag de beoordeling ook een stapje kritischer![]()
Om? De pluspunten die ik op de demo zie overtroeven de minpunten en dan kan de eindconclusie anders zijn hè![]()
als totaalplaatje is de structuur en opbouw een onlogisch bijeengeraapt zootje.