[Fotos, videos, berichten] Bevel 23 - 02 - 2008

pas op joh, straks word het nog gezellig in Bevel.
Dát is niet de bedoeling:p

Flinke groep dus die naar bevel afreizen, word gezellig:)

hehe nu moeten jullie wel een goede show geven!! Ik ben zeker van de partij! Hoe herkennen we elkaar mensjes? Het is namelijk wel leuk om elkaar te meeten. moet meer dan 200km ervoor rijden dus ik verwacht wel wat moois:p
Ik heb geen reactie gekregen op het voorstel dat er mensen kunnen mee rijden, dus ik ga samen met mijn vriendin er een leuk weekendje aan vast plakken.zaterdag antwerpen en zondag naar de ardennen.

Het is een show alla Oostende, met wat meer extra erbij heren.. als jullie denken er een show van kaliber Thunder over lousiville, Taragonna, Duren, Sydney NYE, Keulen, of Valencia ofzo aan te treffen dan moet ik je toch wel een tikkeltje telleurstellen :wink:

Maar al met al doet ik en de rest van het DBK Team ons stinkende best een leuke en mooie show neer te zetten :p:)

hehe nu moeten jullie wel een goede show geven!! Ik ben zeker van de partij! Hoe herkennen we elkaar mensjes? Het is namelijk wel leuk om elkaar te meeten. moet meer dan 200km ervoor rijden dus ik verwacht wel wat moois:p
Ik heb geen reactie gekregen op het voorstel dat er mensen kunnen mee rijden, dus ik ga samen met mijn vriendin er een leuk weekendje aan vast plakken.zaterdag antwerpen en zondag naar de ardennen.

Goede keus, altijd leuk om een weekendje weg mee te pakken. :wink:
Ja, wij van VWC zullen ongetwijfeld met statieven staan, PW is vooral op het veld te vinden en daarna ook zeker met statieven op een goede locatie. Wij kennen al menig lid van gezicht, de groep zal zich dus wel vormen, kom er dus gewoon bij staan. :wink:

Goede keus, altijd leuk om een weekendje weg mee te pakken. :wink:
Ja, wij van VWC zullen ongetwijfeld met statieven staan, PW is vooral op het veld te vinden en daarna ook zeker met statieven op een goede locatie. Wij kennen al menig lid van gezicht, de groep zal zich dus wel vormen, kom er dus gewoon bij staan. :wink:

Ja en mij herken je helemaal gemakkelijk, je zoekt gewoon naar een oude man (bijna opa :p) die bovendien ook nog erg lang is. (bijna 2 meter)
Komt goed mannen, wordt gezellie.

haha oke dan! dat word gezellig! Ik heb een stoffe groene f16 bomber aan. en loop met een mooie blonde dame.:D ik roep wel gewoon vuurwerkcrew rond en dan vind ik jullie vanzelf wel.:cool:

Ik loop waarschijnlijk in mijn Original vest rond:) Jullie zullen mij en Pyromaniac ook wel herkennen aan een statief en camera tas:)

Ik loop waarschijnlijk in mijn Original vest rond:) Jullie zullen mij en Pyromaniac ook wel herkennen aan een statief en camera tas:)

ik ben heel misschien als mee zit te herkennen aan mijn Crazy Fireworks crew trui (kleur = wit) zit nu nog af te wachten of ik het voor zaterdag wel ontvang :) afwachten tot me crew trui ontvang van drukkerij.

en verder ben ik te herkennen aan me cameratas en statief in tas :)

ik ben heel misschien als mee zit te herkennen aan mijn Crazy Fireworks crew trui (kleur = wit) zit nu nog af te wachten of ik het voor zaterdag wel ontvang :) afwachten tot me crew trui ontvang van drukkerij.

en verder ben ik te herkennen aan me cameratas en statief in tas :)

haha je zal de enige zijn :D

Hi

I'll come to to Bevel on Saturday. I think it would be a littel Meeting with all the Userers here :)

Hey Alex!

Nice to see that you are goin to be there! Yes i think it will be a little meeting. Lots of Fireworksfans will be there!

Me also, but only this time as one of the pyrocrew that build this Fireworkdisplay.

See you this saturday in Bevel!

If you cant Film it's no Problem. I got a new HD Cam on Christmas :D

A Panasonic HDC SD 1

A realy nice Cam because it's the first on who can cath Golden things realy good.

Video will be postet here as soon as i uploaded it to my server

If you cant Film it's no Problem. I got a new HD Cam on Christmas :D

A Panasonic HDC SD 1

A realy nice Cam because it's the first on who can cath Golden things realy good.

Video will be postet here as soon as i uploaded it to my server

I saw already some videos from your new camera on the german feuerwerk.net. Very good Quality Alex!

I also got since july 2007 a new camera. I got the Canon XH A1, a HD videocamera. Also a very good camera!

Komt er iemand uit de richting van Doetinchem ook die kant op? of langs arnhem dan wil ik wel graag meerijden. Heb de radiator naar de piep dus kan niet ver rijden :-(

Hoor het wel.

Gr bas

Back
Bovenaan