Swingende Nico

Artikelnummer: 009
Artikelnaam: Swingende Nico
Netto Kruitgewicht: 155 gram
Effectomschrijving: rode,groene,blauwe,gele en zelfs silveren sterren dansen de lucht in
Stijghoogte: 15 meter
Richtprijs: € 16,-

Film: Klik hier!!! Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij duurt lang, de effecten worden toch wel in salvo's geschoten en ik denk dat het 2 pluspunten zijn. Deze effecten komen los iets minder goed over dan in een dergelijke salvo, maar ook de gouden staarten van het effect blijven mooi hangen.

Zelf zie ik het meer als een onderbouwend product, maar ik vraag mij eerst nog af wat de prijs zal worden en hoe groot het in werkelijkheid over zal komen, dat zegt al veel meer dan een film.

UHm, apart.
de effecten zien er best leuk uit, maar het had best in een soort fanshape gemogen.
Nu ligt alles een beetje op een hoopje.
Het is geen verkeerd potj, maar de prijs maakt het er niet leuk op.
15 euro voor dit?
nee, dat is mij het niet waard. Potjes van 5 euro doen het veel beter!

Zoals Firekiddo al zei alle effecten liggen een beetje op een hoopje.
Tegen Moderator: Het filmpje in de startpost doet het niet;)

leuke prijs, leuke tijdsduur......maaaaaaar ik mis de BANGGGGGGGGGG het lijkt op een hardcore nummer zonder dreun haha....maar mijn "probleem" is dat ik daarop zat te wachten, terwijl het een "launch" nummer was ;)

Hier is mijn film van de Swingende Nico, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk Milheeze, op 28 november.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een erg flauwe cake. Geen knallen, geen opbouw, geen fluiten...nee, voor deze prijs niet geweldig. Wel een aanrader voor het gezin met jonge kinderen, of huisdieren, die niet van knallen houden.

Hier is mijn film van de Swingende Nico, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk Milheeze, op 27 november 2010 (hihi).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Voor verschillende families zal dit toch wel een mooi product zijn:).. Rustige cake, leuke tails en mooi spinners. Voor de echte liefhebber waarschijnlijk niet genoeg geweld, maar voor de families met kleine kinderen, absoluut een leuk potje:)

Back
Bovenaan