[Fotos, videos, berichten] Bevel 23 - 02 - 2008

je hebt nu wel wat waar te maken! haha, zeker van de partij hier, ben reuze benieuwd na het zien van die 'schon bommekes'. :D

ola

Ook the masterblaster is erbij want die ziet graag bollen uit italie en spanje en zeker cilinders maar dat is weer eens de vraag of die er zijn ?

greetings the masterblaster

Kan iemand mij wat meer vertellen over deze show?
Ik kan waarschijnlijk wel maar ik wil er wat meer over weten.

Wat wil je nog meer weten behalve wat er allemaal al in dit topic staat???
Volgens mij staat eigenlijk alles er wel in...
Zoiezo waard om te bekijken!

ja hier wil ik ook heel graag heen :)

maarja zit met probleem is de vervoer :( kan ik misschien met iemand mee rijden? als het niet te veel gevraagt wordt tenminste wil best vergoeding geven om mee reizen :)

wil showtje van 8" niet graag missen :D

ja hier wil ik ook heel graag heen :)

maarja zit met probleem is de vervoer :( kan ik misschien met iemand mee rijden? als het niet te veel gevraagt wordt tenminste wil best vergoeding geven om mee reizen :)

wil showtje van 8" niet graag missen :D

Ik weet nog niet heel zeker of ik ga maar als ik ga mag je met mij meerijden.
Vergoeding hoeft niet maar waarschijnlijk moet je dan wel hier blijven slapen..

DANK U! Ik ben dus ook zeker van de partij. Als er nog mensen mee moeten rijden vanuit de omg amsterdam stuur me maar een pb,tje. Het is wel in de auto van mijn vriendin en dat is een klein fiatje dus max 2 mensen mee.

Ruben 3 heeft ook al aangeboden dat er mensen met hem mee kunnen rijden.
Zie bovenstaand bericht.

:bye:

a geweldig :) dit valt precies in mijn vakantie :D maar is deze show al eerder geschoten ? naja.. niet precies de zelfde show maar de voor gaande jaren? zoja... zijn er dan films of Fotos van :)

alvast bedankt.

groeten

Thundering in tha sky

Het zal ongetwijfeld eerder zijn geschoten maar niet met deze bommen waar menig freak van gaat kwijlen :devil:

@pyro-rola

bedankt man :D ik blijf dan wel bij je slapen is geen probleem ;) ik heb je al op msn erover gesproken dat het nog niet volgens jouw zeker is dat door gaat dus ik ga er dan niet te serieus op afwachten :)

als door gaat top! dan spreek ik blackbaron (gerdo) daar vast weer haha

@moontan

ik heb die reactie over het hoofd gezien (:$) maar het was al uit omgeving amsterdam ;) ik kom uit arnhem dus hele andere kant :P maar alsnog bedankt voor melden :)

Ik ben zeker bij deze show aanwezig, hoewel ik totaal ongeveer 450 km voor moet rijden wil ik het zeker niet missen als ik het zo lees.:)
Hoop echt dat ik volgende week m`n nieuwe camera ( Pannasonic NV GS500)binnen heb, dan kan ik m gelijk mooi testen.:D

ik ben er toch aanwezig samen met pyro-rola :)
ken ik gelijk me nieuwe microfoon (Rode VideoMic microfoon) uittesten :) een joekel van een microfoon :| (onderhand 2x zo groot als me canon hv20.. maarja het geluid mag er wezen :D)

wellicht tot zaterdag iedereen :)

Vraag over DBK,

Vraag over DBK,

Heee gaste,

Even een vraagje....... ik heb een aantal filmpjes zitten kijken van DBK maar ik vindt de showtjes een beetje saai.... Ligt dat aan het budget of schiet DBK altijd zo??? Ik ben benieuwd....

Want een leuk showtje voor de Fallas uit is niet slecht

Greetz..... sjoHARMa

dbk...........

dbk...........

Hey Gerwin,

Ja man, heb een paar showtjes zitten kijken van dbk op pyroworld, maar ik vond ze een beetje traag, shell voor shell........ en af en toe een uitspatter. Maar dat ligt misschien aan het budget.
Als jij zegt dat het een topper wordt een zaterdag, dan kom ik zeker....:thumbsup:.....

Mzl........

Welke shows dan ?

Want ik snap nog echt niet wat je bedoeld. Veel shows zijn prive shows. En dan ligt het budget wel een heel stuk lager dan bijvoorbeeld een show op Oostende, of van bijvoorbeeld Brussel

Back
Bovenaan