Tante Sjaan

NO_1_16_008_TANTE_SJAAN_Small_.jpg

Artikelnummer: 008
Artikelnaam: Tante Sjaan
Netto Kruitgewicht: 187.5 gram
Effectomschrijving: deze tante heeft maarliefst 14 verschillende soorten kruit in huis, diverse effecten maar vooral veel verschillende effecten. een krachtige kern zorgt voor een goede knal
Stijghoogte: 15 meter
Richtprijs: €25,-

Film: Klik hier!!! Rechtermuisknop doel opslaan als!!!

Meer informatie komt zo spoedig mogelijk.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
prachtig blok waar heel veel verschillende effecten in voor komen met 'n mooie shape en 'n goed tempo , het enige nadeel vindt ik : dat hij 'n beetje rommelig oogt omdat er veel effectwisselingen in zitten . :bye::bye::bye:

Prachtig blok inderdaad. Veel afwisseling in effecten en daarnaast een heel goed tempo. Op elk moment van de film is er wel iets in gang dus een mooie pot! De naam is ook weer gewelig, ik wacht nog alleen op de Ome Cor en dan heb ik een cadeautje voor de trouwdag volgend jaar.

Jaja, dit is er eentje hoor, een echte topper, alleen de prijs moet nog in verhouding mooi zijn. Verschillende effecten, leuke kleuren, hoog tempo en een Z-shape, de afsluiter met crackling is ook een prima keuze.

In mijn ogen echt een topper dit, door het tempo en de goede tails die het geeft ben ik al verkocht. Ik hoop op een goede prijs, maar ik ga er sowieso voor haha. :wink:

Raar , bij mij doet de link van het filmpje het niet . er komt een pagina in een nieuw venster van Not Found te staan , ik heb hier redelijk vaak "last" van meer mensen die dat hebben .

on-toppic : mooie effects omschrijving en goed commentaar dus nu maar hopen dat ik het fimpje nog een keer kan bekijken :)

Geweldig ding, prachtige snelle z-shape met veel verschillende effecten. Verslaat qua prijs en uitwerking de Belgisch M85.

tis een heftig blok, met mooie luchtspreiding van de effecten maar niet mijn ding omdat ik de cake te kort vind duren. maar dat is niet meer dan logisch want het is 1 stuk geweld. echt iets voor de liefhebber.

Tja, hij is wat aan de korte kant, maar dat zijn de meeste fanshapes, vind ik. En als ik dan zie wat hier met 187,50 gram wordt gedaan voor €25, kan ik alleen maar onder de indruk blijven. Dit is één van de drie producten waarvoor ik apart een Marijn dealer ga bezoeken!

helemaal mee eens wat richardus zegt: het is "niet normaal" wat marijn uit veel cakes weet te toveren. sommige 200-300grams lijken wel 500grammers.

Wat ik echt ontzettend jammer vind, is dat ze het tempo van deze cake veranderd hebben. Ik vind hem persoonlijk nu veel te langzaam. Door deze reden is hij dan ook van mijn verlanglijstje afgehaal helaas.. Het blijft wel een leuke cake met een prima prijs, maar het tempo is juist waarom ik hem wilde kopen...

Houzo tempo veranderd dit is 1 van de batch van afgelopen jaar dus kan hoogstens een productie fout wezen. Nieuwe zending is nog niet binnen namelijk.

Laatst bewerkt:
Dat filmpje die ik heb toegevoegd is van 2008!!!! van een paar dagen geleden ;)

owwwww jij bedoeld dat ze vuurwerk afstoken hebben van vorig jaar ghehe...dat klopt wel :)

(i know gerwin dat je er was :wink: )

gelukkig maar, laten we uitgaan van een productiefout, want een lager tempo doet deze cake geen goed

Laatst bewerkt:
Houzo tempo veranderd dit is 1 van de batch van afgelopen jaar dus kan hoogstens een productie fout wezen. Nieuwe zending is nog niet binnen namelijk.

Als je dit filmpje vergelijkt met het filmpje wat op de site van Marijn staat dan begrijp je wat ik bedoel.
Ik ben erg benieuwd hoe het zit, ik ben namelijk heel erg enthousiast over de "oude" versie namelijk. Als het dit jaar om de nieuwe gaat zal ik toch voor een andere cake gaan.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tragere tempo wel mooi vindt. Zo komen de verschillende series veel beter tot hun recht. Ik ben ook wel benieuwd welke serie nu op de markt komt, ik zou namelijk de snelle laten staan en als deze op de markt komt, wil ik er nog wel eens over nadenken.

moooooooooooooi ding, het tempo is idd precies goed. Opvallende effecten met op deze manier precies goed tijd om ervan te genieten. Absoluut goed product.

Back
Bovenaan