Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou voor mij geen vraag zijn na gisterenHad deze al besteld zit nu te twijfelen om deze nog een keer te nemen inplaats van 2 keer de piranha van china red.
Yup en 20% korting tot vandaag 17:45. Ben ook gezwichtOmlabeling Royal Match bij Vathorst.
Dit is de transbomberErg dikke crackling bak.
Zien we hier 75 shots of 100 shots? Is 'ie wel volledig afgegaan? Ik kom er niet echt uit...Dit kon haast niet in 25mm haha, wát een dikke bak is dit! Gigantische crackling boeketten en een constant gevulde lucht. De kleuren voegen ook wat toe zonder dat het inlevert bij de crackling. Ik ben erg benieuwd welke batch dit was! Deze gaat er zeker komen
Edit: oeps, nu het juiste filmpje:
Je ziet in het laatste shot wel meerdere kleurtjes, dat is in de productvideo ook het laatste shotZien we hier 75 shots of 100 shots? Is 'ie wel volledig afgegaan? Ik kom er niet echt uit...
Hij ging een stuk sneller dan vorig jaar, dat viel mij ook al op. Misschien een foutje? Hoop wel weer op de versie zoals vorig jaar.Zien we hier 75 shots of 100 shots? Is 'ie wel volledig afgegaan? Ik kom er niet echt uit...
Jup foutje vervang hem zo ff.Dit is de transbomber
Al gezocht onder royal match?Man,man, wat een bloedgeile bak is dit zeg, pardon my French... helaas nergens in de buurt te krijgen![]()
Zien we hier 75 shots of 100 shots? Is 'ie wel volledig afgegaan? Ik kom er niet echt uit...
Dat was mijn eerste gedachte ook, is die wel volledig afgegaan. Deze was 2x zo snel als de versie van vorig jaar.Je ziet in het laatste shot wel meerdere kleurtjes, dat is in de productvideo ook het laatste shot
Goeie! Niet aan gedacht... thanks!Al gezocht onder royal match?