[Fireworks Specials] Crackle King

Dit schijnt kooiloos te zijn? Wat een onnodige stress om dat kooigedoe dan…

Nu alleen hopen dat de importeurs tot het gaatje gaan zoals bij deze bak.

Dit kon haast niet in 25mm haha, wát een dikke bak is dit! Gigantische crackling boeketten en een constant gevulde lucht. De kleuren voegen ook wat toe zonder dat het inlevert bij de crackling. Ik ben erg benieuwd welke batch dit was! Deze gaat er zeker komen

Edit: oeps, nu het juiste filmpje:

Laatst bewerkt:
Kan deze box helaas nergens vinden in regio Gelderland/Brabant. Wat een topper was dit op de demo vanavond! Voor mij qua prijs kwaliteit de beste!

Vanavond voor het eerst live mogen meemaken bij de demo van Ano. Deze klapte er echt goed op en laag, Transbomber werd helemaal weg geblazen

En het leukste hieraan? Dit is door mysterieuze wijze een kooiloos product dus we kunnen hier volgend jaar nogsteeds van genieten

Mooi, deze ook aangeschaft na de goede berichten van mede liefhebbers dit jaar. Goede keuze geweest om voor de kraak effecten dit jaar eens wat anders dan de cairo te nemen. Als dit idd kooiloos is dan is het helemaal prima zeker ook gezien de redelijk vriendelijke prijs

Transbomber killer wat mij betreft, veel dikkere crackling compound dit. Enige leuke andere aan de transbomber is dan nog de finale cake.

Back
Bovenaan