[Fireworks Specials] Crackle King

31 augustus van dit jaar viel deze box mij opeens op in de finale van een show in Katwijk. Afgelopen jaar had ik deze compound niet opgemerkt. Maar in Katwijk was ik er zó van onder de indruk, dat ik hem besteld had. Afgelopen avond in Milheeze heb ik 'm ook weer live gezien en ik werd er meteen weer verliefd op. Dus gauw nog eentje bijbesteld vannacht, haha! Hij komt op mij beter over als de Transbomber, en voor 80 euro is het dan een echte no-brainer.

De trigger ook maar overgehaald. Stond al een tijdje op de wensenlijst. En na alle lovende reacties en beelden van de Ano demo, gelijk maar twee van de royal match besteld!

Ik ben ook voor de bijl gegaan. Mooie box, lekker tempo! Nog als laatste bestelling in een BF deal kunnen scoren. Wat mij betreft mooier door de kleuren dan een Transbomber of Cairo Crackling.

Had al eentje voor €80, toch bij Giezen nog gauw eentje voor €75 bij gescoord :D eentje als opening, eentje als pre-finale (met RotP) :holland:

Mijn rug was al niks van over, na het filmpje van gisteravond deze zojuist ook besteld xD Oke echt het laatste dan :P

Houdbaarheid van een hype om een product is ook altijd na een jaar of 5 gewoon verstreken. Aandacht verslapt, nieuwe toppers nemen over. Alleen iets als Immortal Gold of 4 Seasons houdt het langer vol.

Nu ben ik niet echt meer een crackling fan, teveel van gehad denk ik. Maar wat ik nu van deze vind weet ik nog steeds niet. Het is wel leuk omdat het chaos is, maar echt speciaal vind ik hem nu ook weer niet.

• Like
Waarderingen: KJ25
Tis jammer dat het grote publiek hem oppikt... benieuwd wat dat met de prijs gaat doen, dit jaar voor 65/70 kunnen kopen. Volgend jaar 80/90?

Nee bijzonder is het niet maar dit spul doet het in de straat en bij grote publiek gewoon erg goed. €80 was dit hele jaar al leuke prijs in acties hoor, lager zijn krakers.

Back
Bovenaan