[Fireworks Specials] Crackle King

Het is geen vergelijking lijkt mij.

100 shots 25mm goede crackling compound.
25 shots 30mm extreem goede crackling cake.

Qua schoten niet inderdaad, maar bedoel ook meer kwa burst en spreiding bijvoorbeeld..

Als ik de filmpjes zo zie is de Crackle King voor 25mm echt goed, daarom gaat die op de lijst.
De Caïro Crackling heb ik zelf wel geschoten, kaliber groter en voor 30mm extreem hard dus die knalt hem zeker wel uit denk ik.

Qua schoten niet inderdaad, maar bedoel ook meer kwa burst en spreiding bijvoorbeeld..
Als je zoals afgelopen jaar deze voor €100 hebt en ook 4 CC's voor die prijs, valt de keus natuurlijk makkelijk op het tweede. Als je deze box voor €80 kunt krijgen is het net ff wat belangrijker is voor je; geld of dikker effect. Naar mijn mening slaat onder die €80 de balans makkelijker door naar deze box.

Als je zoals afgelopen jaar deze voor €100 hebt en ook 4 CC's voor die prijs, valt de keus natuurlijk makkelijk op het tweede. Als je deze box voor €80 kunt krijgen is het net ff wat belangrijker is voor je; geld of dikker effect. Naar mijn mening slaat onder die €80 de balans makkelijker door naar deze box.

Stel je trekt die lijn door en neemt ipv 4 CC er 3, denk dat die 3 nog steeds meer spektakel geeft dan deze box, ofwel, deze box zou wel een aardig stuk onder de 80 moeten zijn.

Het nadeel van losse cakes vind ik altijd dat ze niet lekker doorlopen, elke cake heeft een finale. Bij een compound heb je maar 1 finale.

Dit jaar bij de openingsdeal van vathorst voor 65euro kunnen scoren. Geweldige deal. Kijk er al naar uit!

Toch m'n voornemen nog maar gevolgd deze aan te schaffen. Wordt wel leuke opening met (ouwere) Dumbum Scream 25s, voor de Display 300s aan :D

Vorig jaar tijdens de mysterydeal besteld maar helaas vanwege vocht problemen niet gekregen, dit jaar opnieuw proberen met een schappelijke prijs van 75,-(eigenlijk net zoals vorig jaar)

Erg benieuwd

Back
Bovenaan