[Fireworks Specials] Crackle King

Die ziet er echt heel goed uit zeg op film. Minder schoten dan de Transbomber, maar qua breedte effect en intensiteit crackling echt wel top. Mooie bak!

Echt een hele fijne crackling bak. T is dat ie in de buurt niet voor rond de 80 te krijgennis maar anders had mn ruggengraat t erg lastig gehad.

Had de omlabeling besteld bij Vathorst, maar die is zojuist helaas geannuleerd. Heeft iemand misschien nog een idee waar deze box in de omgeving Oost of Midden-Nederland (in het vierkant Enschede, Arnhem Utrecht, Lelystad) nog te krijgen is?

Had de omlabeling besteld bij Vathorst, maar die is zojuist helaas geannuleerd. Heeft iemand misschien nog een idee waar deze box in de omgeving Oost of Midden-Nederland (in het vierkant Enschede, Arnhem Utrecht, Lelystad) nog te krijgen is?
Laat me graag weten, ik zit in zelfde schuitje.
Ook zoek ik nog transbomber...

Hoezo is deze geannuleerd?
Royal match kun je nog krijgen bij Stunthal in Elst. Alleen niet echt voor een freakprijs.

Edit: lees het nu.

Laatst bewerkt:
Misschien is de Sensation Box 4 een aardige vervanger van Crackle King cq Royal Match. Bij Valk voor 90,- in te slaan.

Wagenvoort Wapenveld. Royal match. Even de super aanbiedingen afwachten op hun home pagina, is al paar keer in de aanbieding geweest

Back
Bovenaan