Filmen met een mobiele telefoon

Wat moet ik kopen virtual friends ???

Een normale Iphone 11. En dan filmen in 4K in 60FPS. Dit kun je in de instellingen ook aanpassen dat dit standaard wordt bij het openen van je camera. Mijn buurtshow heb ik vorig jaar ook gefilmd met een Iphone 11 en is uitstekend bevallen! Zie “2metervuurwerk” op YouTube. In de beschrijving van de video staat meer informatie. Ik vind de kleuren van een Iphone 11 zelf mooier dan die uit de Iphone 12 of 13 (ook ervaring mee). Die lenzen zijn lichtgevoeliiger en daar vind ik de kleuren, zeker ook mooi op beeld, maar de 11 is voor de betere! Succes bij je keuze!

Qua camera is de specs van de 14 op papier beter, met name de nachtopname. Zal je de details besparen. Als het slechts om de het vastleggen van de show gaat, wrm niet een camera huren voor een paar daagjes?

Qua camera is de specs van de 14 op papier beter, met name de nachtopname. Zal je de details besparen. Als het slechts om de het vastleggen van de show gaat, wrm niet een camera huren voor een paar daagjes?

Dat had ik ook bekeken , maar ik moet daar een pokke end voor rijden vrijdag halen bv en volgende week terug brengen .

Ook heb ik inmiddels een microfoon en een statief voor de telefoon gekocht .

Maar ook weer hartelijk dank voor het meedenken :thumbsup:

Een normale Iphone 11. En dan filmen in 4K in 60FPS. Dit kun je in de instellingen ook aanpassen dat dit standaard wordt bij het openen van je camera. Mijn buurtshow heb ik vorig jaar ook gefilmd met een Iphone 11 en is uitstekend bevallen! Zie “2metervuurwerk” op YouTube. In de beschrijving van de video staat meer informatie. Ik vind de kleuren van een Iphone 11 zelf mooier dan die uit de Iphone 12 of 13 (ook ervaring mee). Die lenzen zijn lichtgevoeliiger en daar vind ik de kleuren, zeker ook mooi op beeld, maar de 11 is voor de betere! Succes bij je keuze!

De standaard uitvoering dus.
Die is op veel plaatsen uitverkocht maar ik blijf zoeken tot ik er een heb .
De 11 pro max is weer makkelijker te krijgen maar die zal wel al de camera van de standaard ip12 erin hebben schat ik zo .

Nou zeg wat een gedoe voor een kl.te telefoon , me rot gezocht hier in de buurt maar een nieuwe 11 met 128gb niet te krijgen .
Enkel als furby te bestellen maar dan weet ik niet of ik hem morgen had want ik verwacht niet dat de post morgen tot 20:00u bezorgd .
Uiteindelijk maar een 14+ gepakt.
Ik hoop dat het meevalt met filmen.

Bekijk bijlage 70373

Nou zeg wat een gedoe voor een kl.te telefoon , me rot gezocht hier in de buurt maar een nieuwe 11 met 128gb niet te krijgen .
Enkel als furby te bestellen maar dan weet ik niet of ik hem morgen had want ik verwacht niet dat de post morgen tot 20:00u bezorgd .
Uiteindelijk maar een 14+ gepakt.
Ik hoop dat het meevalt met filmen.

Bekijk bijlage 70373

haha nice! Meevalt? Check dit dan:

Have fun!

Dat ziet er prachtig uit !
Maar de pro was niet op voorraad enkel de 13 klein en deze plus .
Ik kreeg hier de tip om een 11 te nemen omdat deze de kleuren beter pakte als een 12 of 13 vandaar mijn zoektocht.

Ik heb een galaxy a52 en ga vanavond 'uit het handje filmen'.

Ik heb 2 opties:
1 FHD 60fps
2 FHD 30fps videostabilisatie aan.

Zo op het eerste gezicht is met optie 2 het beeld iets 'donkerder' maar is je film een stuk minder schokkerig.

Wat zouden jullie doen?

Persoonlijk zou ik 4k 30fps doen. 60fps is mooi voor slowmotion. Maar 30fps neemt meer licht op per beeldje. Maar het blijft een persoonlijke voorkeur. Kijk ook even of je telefoon het goed doet met stabilisatie in het donker. Sommige producten gaan dan trillen in het beeld. Dan zou je het beter uit kunnen zetten als er toch al een statief wordt gebruikt.

Tbh vuurwerk is zo fel, dat extra lichtopbrengst bij 30 is nice maar ik vind 60tps altijd veel lekkerder kijken.

Voor films, ja 24 of 30 fps voor sport, vuurwerk en home videos 50 of 60fps.

ik heb nu een Iphone 13, dus. iet de pro. Gisteren wat cakes afgeschoten en op de automatische stand was het dramatisch en onscherp. Mijn vorige telefoon was een Samsung Galaxy s10 en daar ging het altijd wel goed mee. Iemand een idee wat en hoe ik dit met een Iphone 13 wel goed kan vastleggen

Back
Bovenaan