Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb nu een Iphone 13, dus. iet de pro. Gisteren wat cakes afgeschoten en op de automatische stand was het dramatisch en onscherp. Mijn vorige telefoon was een Samsung Galaxy s10 en daar ging het altijd wel goed mee. Iemand een idee wat en hoe ik dit met een Iphone 13 wel goed kan vastleggen
Hoe upload ik een filmpje in 4k ?
Nu is het beeld op de telefoon redelijk maar op YT ziet het er weer een stuk slechter uit .
Standaard App, wel op de pro stand, met niet veel aanpassingen, iso 100 en witbalans iets aangepast, meer niet.
Iemand tips om vuurwerk te filmen op een iPhone 14 Pro Max? Ik zie dat er niet heel veel opties zijn in de standaard camera app.
Hey ik wil dit jaar waarschijnlijk een compilatie maken met mijn S23 ultra.
Heeft iemand tips hoe ik kan filmen EN kan genieten van het vuurwerk tegelijk?
Iemand tips voor het filmen met een Iphone 13 Pro Max? Vooral de perfecte settings zijn mij nog onduidelijk. Zou best kunnen zijn dat het al eerder voorbij is gekomen, maar dat ik het gemist heb. Alle tips zijn welkom!
instelling van je camara op 4K 60FPS zetten met HDR aan, daar ga je geen spijt van krijgen!