Filmen met een mobiele telefoon

Hoe upload ik een filmpje in 4k ?
Nu is het beeld op de telefoon redelijk maar op YT ziet het er weer een stuk slechter uit .

ik heb nu een Iphone 13, dus. iet de pro. Gisteren wat cakes afgeschoten en op de automatische stand was het dramatisch en onscherp. Mijn vorige telefoon was een Samsung Galaxy s10 en daar ging het altijd wel goed mee. Iemand een idee wat en hoe ik dit met een Iphone 13 wel goed kan vastleggen

Ben van een Iphone 11 naar een 13 overgestapt, niet vanwege het filmen voor vuurwerk, maar gewoon omdat ik de 11 al 2 jaar had en een nieuwe wou. Maar deel je ervaring. Vind de beelden totaal niet mooi meer. Denk dat ik een losse 11 van 64gb ga aanschaffen ergens dit jaar speciaal voor vuurwerk. Zowel de kleuren als de lensflair vind ik echt bagger van een Iphone 13.

Hoe upload ik een filmpje in 4k ?
Nu is het beeld op de telefoon redelijk maar op YT ziet het er weer een stuk slechter uit .

Altijd even wachten. YouTube verwerkt de video nog. Soms duurt het wel een uur voor je de 4k variant kan zien. Ik vond jou film van de Cairo crackling er goed uit zien! Een beetje aan de warme kant maar dat vind ik niet erg.

Thanks !

Klopt idd dat het nu beter over komt , meteen na het uploaden stond er 320pix bij en nu 1080 60fps.
Maar dat is volgens mij nog steeds geen 4k of ?
Kan ook zijn dat mijn telefoon alleen hd kan afspelen ?

Bekijk bijlage 70678

Jeeej weer wat geleerd :thumbsup:
Was idd een mooi stuk op een schoonheidsfoutje van die rot fluiters op het einde na , mja beter dit dan dat ik deze producten zoals de rest los had moeten weg schieten.

Ps: omdat ik met die 4k upload aan het kloten was staat er 2x hetzelfde filmpje op (1upload via YouTube zelf en een via YT studio)

Zelf gebruik ik sinds dit jaar een telefoonhouder op mijn camera om te filmen met mijn mobiel terwijl ik fotografeer met mijn camera. Serieus een handige tool, kan hem alleen dus niet meer vinden, dus heb er ff geen link van. Maar als je geen zin heb om een statief te dragen en toch wilt filmen met je mobiel zonder je schouders uit te kom te laten gaan is dit echt een oplossing.

Helaas is mijn S23 Ultra er te groot voor. Dus ik moet hem weer wegdoen en opzoek gaan na een die deze telefoon wel kan dragen.

Vraagje, als ik vanuit galerij videos op youtube wil zetten kon ik voorheen meerdere tegelijkertijd aandrukken. Nu kan dat niet meer. Weet iemand hoe dit wel weer kan?

Toevallig net vandaag gedaan en ben er best tevreden over. Met nachtstand 4k/60fps zijn de kleuren Gelder en vloeiend. Bij een fonteintje verloor ik wel wat definitie. Binnenkort nog testen met nachtstand 3pfps/hdr.

Ik heb sinds kort problemen met mijn iPhone 11 pro. Als ik iets van dichtbij (maar niet te dichtbij), dus ongeveer 10-15 cm wil filmen of fotograferen stelt die niet meer altijd scherp. De lens is verder schoon, en vaak stelt die bij het maken van een foto heel even scherp om vervolgens wazig te worden waarna ik geen foto meer kan maken terwijl die nog scherp is. Het lijkt mij dus dat dit een softwareprobleem is. Iemand hier ervaring mee?

Iemand tips om vuurwerk te filmen op een iPhone 14 Pro Max? :) Ik zie dat er niet heel veel opties zijn in de standaard camera app.

Iemand tips om vuurwerk te filmen op een iPhone 14 Pro Max? :) Ik zie dat er niet heel veel opties zijn in de standaard camera app.

Alles op de hoogste kwaliteit stand en filmen maar. Mocht je merken dat ie toch niet focust tijdens het filmen. Even met je vinger op vuurwerk klikken of een ander beeld waar ie op kan focussen.

Heb een video rig gekocht via aliexpress samen met een led lampje. Misschien dat ik ooit ook een betere microfoon koop, mij lijkt zoon rode stereo mic wel erg goed. Welk programma gebruiken jullie om video’s te bewerken? Ik ga dit jaar denk ik capcut gebruiken:

Hey ik wil dit jaar waarschijnlijk een compilatie maken met mijn S23 ultra.
Heeft iemand tips hoe ik kan filmen EN kan genieten van het vuurwerk tegelijk?

Iemand tips voor het filmen met een Iphone 13 Pro Max? Vooral de perfecte settings zijn mij nog onduidelijk. Zou best kunnen zijn dat het al eerder voorbij is gekomen, maar dat ik het gemist heb. Alle tips zijn welkom! :D

Iemand tips voor het filmen met een Iphone 13 Pro Max? Vooral de perfecte settings zijn mij nog onduidelijk. Zou best kunnen zijn dat het al eerder voorbij is gekomen, maar dat ik het gemist heb. Alle tips zijn welkom! :D

instelling van je camara op 4K 60FPS zetten met HDR aan, daar ga je geen spijt van krijgen!

Back
Bovenaan