Misschien hebben ze nog wat geld over om jou op een cursus fatsoenlijk abn te sturen.Welke strijd voor hun zelf mooi donaties innen politiek toch niet luisterd heedt dit dan ook geen zin donaties terug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien hebben ze nog wat geld over om jou op een cursus fatsoenlijk abn te sturen.Welke strijd voor hun zelf mooi donaties innen politiek toch niet luisterd heedt dit dan ook geen zin donaties terug
Denk dat jij ff moet dimmen, je hebt niets bijgedragen om een verbod te voorkomen enkel om als brave burger binnen de lijntjes te blijven kleuren.Misschien hebben ze nog wat geld over om jou op een cursus fatsoenlijk abn te sturen.
Haha, ik heb jaren geholpen bij hvlv. Ik heb ons een verschil zien maken. In bijvoorbeeld een Achmea campagne. In een campagne met informatie die naar alle gemeenten werd verstuurd. Heeft het geholpen? Niet op de lange termijn, nee, maar wel in de kleine stappen. In plaats van een tokkie te zijn en maar te roepen hoe kut we het allemaal doen. Zelf heb je geen snars uitgevoerd behalve een enorme pauper te zijn hier op t forum. Ik zie jou oproepen doen die niet eens in de buurt komen van menselijkheid. Ik maak me liever druk om de dingen waar ik invloed op heb dan dingen waar jij je kennelijk druk om maakt. Al jarenlang ben je mij aan het bashen, je gaat je gang maar lekker.Denk dat jij ff moet dimmen, je hebt niets bijgedragen om een verbod te voorkomen enkel om als brave burger binnen de lijntjes te blijven kleuren.
Op naar de volgende levens beperking/verbod van het groene Tuig uit Den Haag.... accepteren he.... accepteren.
Inderdaad, helemaal mee eens. In mijn ogen ligt het probleem niet bij wie dan ook behalve de politiek. Dit verbod staat al jaren op de agenda, het is niet de schuld van misbruikers, van verenigingen, van het volk, het milieu, etc, nee dat is allemaal alleen om het te rechtvaardigen, maar de waarheid is dit verbod was er toch wel gekomen zolang zij daar in het stoeltje zitten. Dan hadden ze wel een andere manier gevonden om het te rechtvaardigen. Daarom moeten we elkaar juist steunen in deze moeilijke tijden. Samen ben je gevaarlijk voor hen, samen staan we sterk, alleen ben je niks. In feite geven we ze nu precies wat ze willen, ze willen dat we elkaar haten, dat de mensheid in allerlei super kleine groepen is verdeeld, want zoals ik al eerder zei, alleen ben je niks. Dat is ook een van de doelen van dit verbod, zodat mensen het niet meer samen gewoon leuk met elkaar hebben, zodat ze weinig kans hebben om echt met elkaar te praten en het gezellig hebben zonder discussie.Ook maar even me plasje doen dan:
Ik heb @hardstylboy zijn dyslexie altijd verdedigd zo lang ik op dit forum zit en doe dat nu weer.
Niks zo flauw als daar grappen over maken, iedereen mankeert wel wat, maar dat is op een forum niet altijd zichtbaar.
Zullen hier een hoop lelijke kale mannetjes zitten, alleen dat weet niemand, vandaar dat we hier geen haarlijn grappen zien.
Ik ben het echter niet met de inhoud van @hardstylboy zijn berichten eens.
Het verbod is er, iedereen is boos, logisch.
Maar we kunnen elkaar in deze dagen/tijden beter helpen, steunen en informeren in plaats van de schuld geven.
![]()
klets je nou raar met je acount 2 nov 2025 waar was je al die tijd ?dan zulke rare praatjes!!! trollen praat al jaren door scorie morrie verpest en wat doden en gewonden maar het soort vuurwerk kunnen zij niet echt onder scheidt maken en de media die de boel framen en dramen daarom nu een verbod en toch na 20230 en 2050 co2 neutraal bla bla bla past vuurwerk toch niet in dit plaatje hadden ze gewoon europees aan moeten pakken zelfde regels en aanbod het is gewoon makkelijk voor handen te krijgen buitenland en andere kanalen ook mooi sensatie voor de media die waait mee met alle winden nu voor een verbod straks weer andersom mondkapjes was dat ook datgedram erover aan te kletsen zonnepanelen samenhorig is kompleet onzin hebben nog cat 1 vuurwerk en carbid en andere vreugedevuren enz rotzooi trappers komen wel aan hun shit over grens alles te koop nu zijn die romijnse kanonnen erg in trek van klasek o.a hun moeten dit soort dingen niet verkopen net als amerika zoveel schiet incidenten hebt wapen is makkelijk te krijgen ja wapen is niet gevaarlijk maar de gebruiker van helaas lopen veel gestoorden rond mijn oplossing is gewoon europees alleen nog compound in voeren f2 en cat f1 stabielst en valt weinig mee te kloten zwaar is niet zo maar ff op pakt en mee neemt belgie ook gewoon 3 dagen regels overal zelfde maken scheelt een heel hoop ellende toch nog een traditie kunnen redden win win mischien beetje saai beter dan helemaal niks volgende station is Duitsland zijn ze ook al zagen onder de poten die groenen waarom gaan de branch en importeurs niet een final solution bedenken waar we allemaal blij mee kan zijn en misbruik artikelen tegen gaat 100% uit sluiten kan toch niet maar compund zie ik bijna nooit iets mee wordt gebruikt allemaal van die kleine schiet spul en zware knallers flash bangers en dat tuig gewoon harder aan pakken schiet je op ons oke schieten terug elke weeknd met demonstraties en voetbal is er wel geweld met vuurwerk terwijl dat niet eens voor handen is eigenlijk niet eens verkrijgbaar is niet hier in NederlandInderdaad, helemaal mee eens. In mijn ogen ligt het probleem niet bij wie dan ook behalve de politiek. Dit verbod staat al jaren op de agenda, het is niet de schuld van misbruikers, van verenigingen, van het volk, het milieu, etc, nee dat is allemaal alleen om het te rechtvaardigen, maar de waarheid is dit verbod was er toch wel gekomen zolang zij daar in het stoeltje zitten. Dan hadden ze wel een andere manier gevonden om het te rechtvaardigen. Daarom moeten we elkaar juist steunen in deze moeilijke tijden. Samen ben je gevaarlijk voor hen, samen staan we sterk, alleen ben je niks. In feite geven we ze nu precies wat ze willen, ze willen dat we elkaar haten, dat de mensheid in allerlei super kleine groepen is verdeeld, want zoals ik al eerder zei, alleen ben je niks. Dat is ook een van de doelen van dit verbod, zodat mensen het niet meer samen gewoon leuk met elkaar hebben, zodat ze weinig kans hebben om echt met elkaar te praten en het gezellig hebben zonder discussie.
Oké... nu even de VPU-vertaling, zodat we allemaal snappen wat je precies bedoelt:klets je nou raar met je acount 2 nov 2025 waar was je al die tijd ?dan zulke rare praatjes!!! trollen praat al jaren door scorie morrie verpest en wat doden en gewonden maar het soort vuurwerk kunnen zij niet echt onder scheidt maken en de media die de boel framen en dramen daarom nu een verbod en toch na 20230 en 2050 co2 neutraal bla bla bla past vuurwerk toch niet in dit plaatje hadden ze gewoon europees aan moeten pakken zelfde regels en aanbod het is gewoon makkelijk voor handen te krijgen buitenland en andere kanalen ook mooi sensatie voor de media die waait mee met alle winden nu voor een verbod straks weer andersom mondkapjes was dat ook datgedram erover aan te kletsen zonnepanelen samenhorig is kompleet onzin hebben nog cat 1 vuurwerk en carbid en andere vreugedevuren enz rotzooi trappers komen wel aan hun shit over grens alles te koop nu zijn die romijnse kanonnen erg in trek van klasek o.a hun moeten dit soort dingen niet verkopen net als amerika zoveel schiet incidenten hebt wapen is makkelijk te krijgen ja wapen is niet gevaarlijk maar de gebruiker van helaas lopen veel gestoorden rond mijn oplossing is gewoon europees alleen nog compound in voeren f2 en cat f1 stabielst en valt weinig mee te kloten zwaar is niet zo maar ff op pakt en mee neemt belgie ook gewoon 3 dagen regels overal zelfde maken scheelt een heel hoop ellende toch nog een traditie kunnen redden win win mischien beetje saai beter dan helemaal niks volgende station is Duitsland zijn ze ook al zagen onder de poten die groenen waarom gaan de branch en importeurs niet een final solution bedenken waar we allemaal blij mee kan zijn en misbruik artikelen tegen gaat 100% uit sluiten kan toch niet maar compund zie ik bijna nooit iets mee wordt gebruikt allemaal van die kleine schiet spul en zware knallers flash bangers en dat tuig gewoon harder aan pakken schiet je op ons oke schieten terug elke weeknd met demonstraties en voetbal is er wel geweld met vuurwerk terwijl dat niet eens voor handen is eigenlijk niet eens verkrijgbaar is niet hier in Nederland
And so that begins...
![]()
Geen siervuurwerk meer in Volendamse cafés: gemeente en horeca ondertekenen convenant
Het convenant is een initiatief van twee vrouwen die de nieuwjaarsbrand in Volendam hebben meegemaakt.nos.nl
And so that begins...
![]()
Geen siervuurwerk meer in Volendamse cafés: gemeente en horeca ondertekenen convenant
Het convenant is een initiatief van twee vrouwen die de nieuwjaarsbrand in Volendam hebben meegemaakt.nos.nl