Kun je dat aan tonen dan? dan alleen maar webside op richten en wat valse dromen neer zitten wij als consument moet weer de knip trekken voor het behoud van onze traditie ?niet onze taak!! brance importeurs en vuurwerk check ik heb verder niks geen aktie,s gezien en hoe komen ze trouwens erbij wiens idee was dat om verenening clubs verband nog mag afsteken niet haaalbaar is . Wiens idee was dat?Je doet net of hun de schuldige zijn van het verbod wie weet eigen belang vereneging ik heb netjes aan de regels gehouden winkels gesponserd als ik de brange was had ik ze allang voor de rechter gesleept . europees geregeld Alleen nog compund f2 stabielst misbruik onvriendelijk veel te zwaar is en cat f1 belgie ook 3 dagen verkoop gras moet niet bij de buren groener zijn romijnse kanonnen van de markt af dat geschiet op agenten importvolk terug schieten rel schoppers hard aan pakken Nederlanse consumenten vuurwerk is niet het probleem europees probleem zitten niet op 1 lijn importeurs buiten land ook assortimet aan moeten passen ergennissen bij de bron aanpakken klote media gedram voor zo verbod en dan weer andersom praten ja helpt niet enzo onhaalbaar eerst voor nu tegen sadisten die burgemeesters mogen geen partij kiezen hun stad vuurwerk vrij is neeee hun moeten nu ook netjes vergunningen gaan verstrekken doen ze niet steek je gewoon vuurwerk af uit duitsland o,a hun houden zich ook niet aan de regels burgemeesters ook kunnnen strijden voorwarden willen kunnen ze niet aan voldoen verbod niet door brancge maar eens ook final solution cat f2 compunds stabielst weinig niks mee gerotzooid ook niet niet gebruiken tegen hulpverleners gegooi zo groot bak beest til je niet ff op en wij kunnen ook genieten van sier vuurwerk win win situatie massa toerisme hou je ook gewoon in eigen land aan bod het zelfde maakt sterktes in iedergeval zelfde is brance importeurs ook maar eens achter oren krabben van wat brengen wij op de markt is het misbruik onvriendlijk niet mee gekloot door jongeren nu is die romijnse kanonnnen mooi speelgoed buitenland zoals lijkt stoer anderen misbruiken het
Gatlin 300 goh wat dom dit maakt traditie kapot o.a import tuig haal dit soort dingen van markt af