Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)
Waardeer jullie inzet, zal het zelf niet kunnen. Wat een onrecht en over de politiek ben ik al een aantal jaar mijn vertrouwen in kwijt, dus deze spelletjes zijn niet verrassend voor mij.
Deze zin valt op: Op dit moment loopt in zowel de Eerste als Tweede Kamer de zware voorhangprocedure van het Inwerkingtredingsbesluit Wet veilige jaarwisseling. Uiterlijk 8 juni 2026 dienen beide Kamers een besluit hierover te nemen.
Deze zin valt op: Op dit moment loopt in zowel de Eerste als Tweede Kamer de zware voorhangprocedure van het Inwerkingtredingsbesluit Wet veilige jaarwisseling. Uiterlijk 8 juni 2026 dienen beide Kamers een besluit hierover te nemen.
Dus we kunnen op 2 Juni mogelijk al horen of het verbod definitief is, of kan het dan ook zijn dat ze het dit jaar toch niet laten ingaan ?
Wat duurt dit allemaal vreselijk lang zeg tot er eens duidelijkheid is, vorig jaar om deze tijd zat ik al vol in de voorpret modus en nu vol spanning al enkele maanden denkende of het dan echt voorbij is