Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is een evenement . Je moet eerst al het papierwerk op orde hebben . Dan naar de gemeente sturen voor een beoordeling. Je kan vantevoren niet alles al geregeld hebben . De gemeente kan er gewoon een streep doorheen zetten hun wil is wet . Als je al het voorwerk goed heb gedaan zoals je zegt . Dan zijn deze voor eigen rekening zo werkt het bij elke evenement . Toezeggingen moet je in deze wereld niet vanuit gaan . Daarom wordt het straks ook leuk met alle aanvragen . Maar de meeste gaan al afhakken bij het boekwerk wat ingevuld moet worden. In iedere gemeente is dat anders kwa streng zijn . Spreek uit ervaringOK. Andere vraag. Mag je als vereniging als je alles rond heb en de publieke organen in jouw gemeente er een streep doorheen zet, jou bv al geregelde beveiliging, hekwerken, ehbo inzetten bij een bevriende vereniging in de buurt die bv een te kort hebben?
Ik wil nl mn contacten en centen wel inzetten in deze onzin maar ze niet kwijtraken in deze shitheap.
Snap ik gozer alleen als je na de zomer gaat kijken naar de secundaire partijen ben je te laat. Ik zou eerst contacten leggen met een paar beveiligers om voor me te werken op een koud nat grasveldje voor een.paar.meijer met hun gezin thuis op de bank voordat ik aan vuurwerk ga denken.Het is een evenement . Je moet eerst al het papierwerk op orde hebben . Dan naar de gemeente sturen voor een beoordeling. Je kan vantevoren niet alles al geregeld hebben . De gemeente kan er gewoon een streep doorheen zetten hun wil is wet . Als je al het voorwerk goed heb gedaan zoals je zegt . Dan zijn deze voor eigen rekening zo werkt het bij elke evenement . Toezeggingen moet je in deze wereld niet vanuit gaan . Daarom wordt het straks ook leuk met alle aanvragen .
ben echt toe aan weekend ik las gabber tijd en veel kaken achter de hand hebben hahaTuurlijk snap ik. Maar ik heb een leven gehad in de oude gabbertijd en 1 ding heb ik geleerd. Een feestje heb je pas als je 1: Alles hebt dichtgetimmerd 2: Veel knaken achter de hand hebt. 3: De omgeving mee hebt.
Probleem is tegenwoordig punt 3.
Ik begrijp je heel goed vriend . Hoe ik het bedoel te zeggen . Vraag de offertes aan maar maak nog geen kosten . Kom zelf uit de horeca evenementen branche. Er worden daar heel veel foute mee gemaakt . Met de eerste vergunning aanvragen . Maar heel veel gaan zich erop verkijken . Dit is geen 1-2-3 wat ze in de hoofd hebben puur zakelijk .Snap ik gozer alleen als je na de zomer gaat kijken naar de secundaire partijen ben je te laat. Ik zou eerst contacten leggen met een paar beveiligers om voor me te werken op een grasveldje voor een.paar.meijer.
Snap je de idioterie?
Ok, evenementenvergunningen worden toch altijd openbaar bekendgemaakt zodat omwonenden of belanghebbende ook nog bezwaar in kunnen dienen?Het is een evenement . Je moet eerst al het papierwerk op orde hebben . Dan naar de gemeente sturen voor een beoordeling. Je kan vantevoren niet alles al geregeld hebben . De gemeente kan er gewoon een streep doorheen zetten hun wil is wet . Als je al het voorwerk goed heb gedaan zoals je zegt . Dan zijn deze voor eigen rekening zo werkt het bij elke evenement . Toezeggingen moet je in deze wereld niet vanuit gaan . Daarom wordt het straks ook leuk met alle aanvragen . Maar de meeste gaan al afhakken bij het boekwerk wat ingevuld moet worden. In iedere gemeente is dat anders kwa streng zijn . Spreek uit ervaring
Reken er maar niet op ......Kan je rekenen?
Dat klopt op internet zijn daar sites van en vaak ook in de plaatselijke krant staan er wat . Alleen heel veel mensen weet dat niet . Als je vaak door zoekt op bepaalde sites . Kan je ook zien wat voor vergunningen er verleend zijn . Zo werkt het niet je doet je aanvraag bij de gemeente keurt hem goed of af . Daarna wordt dit zichtbaar en dan kunnen er pas anders bezwaar maken . Maar als de gemeente dit al afwijst . Is het sowieso klaar . Of je moet het papierwerk herstellen . Dat gebeurt regelmatig. Dat er een punt niet goed is dat je het opnieuw moet aanleveren. Daarom ben ik zelf ook benieuwd . Hoe ze dit willen doen . Waar ze dit onder gaan laten vallen . Kwa vergunningen . Maar wat ik me kan bedenken is dit gewoon een evenement . Maar mischien komt een uitzondering op de regel . Hier zitten zoveel haken en ogen nog aan dat ik denk en wat ik zie dat er een uitloop jaar komt . En wat ik van goede bronnen hoor . Alleen het is een beetje krom om te zien . Dat de media nu de slagkracht heeft . Ik bekijk het niet door me vuurwerk bril . We staan achter alleen het boek is nog niet gesloten . Wat ik weet en wat ik hoor er zijn meer mensen mee bezig dan wel denken . We staan wel zwaar in de tegenstand . 80-20 . Alleen het heeft allemaal met de wet te maken . En ingangsdatum. Maar voor een uitloop jaar zou het zomaar kunnen. Daar kunnen meerdere toepassingen van pas komen juridische. Alleen er moet echt een datum zijn . Alleen de politiek loopt ook achter en krapt zich achter de oren of Nederland er klaar voor is en of het verstandig is .Ok, evenementenvergunningen worden toch altijd openbaar bekendgemaakt zodat omwonenden of belanghebbende ook nog bezwaar in kunnen dienen?
Dus gemeente kan het plan afwijzen, zo niet kan de rest van de stad nog bezwaar maken?
Dat klopt op internet zijn daar sites van en vaak ook in de plaatselijke krant staan er wat . Alleen heel veel mensen weten dat niet . Als je vaak door zoekt op bepaalde sites . Kan je ook zien wat voor vergunningen er verleend zijn . Zo werkt het niet je doet je aanvraag bij de gemeente keurt hem goed of af . Daarna wordt dit zichtbaar en dan kunnen er pas anders bezwaar maken . Maar als de gemeente dit al afwijst . Is het sowieso klaar . Of je moet het papierwerk herstellen . Dat gebeurt regelmatig. Dat er een punt niet goed is dat je het opnieuw moet aanleveren. Daarom ben ik zelf ook benieuwd . Hoe ze dit willen doen . Waar ze dit onder gaan laten vallen . Kwa vergunningen . Maar wat ik me kan bedenken is dit gewoon een evenement . Maar mischien komt een uitzondering op de regel . Hier zitten zoveel haken en ogen nog aan dat ik denk en wat ik zie dat er een uitloop jaar komt . En wat ik van goede bronnen hoor . Alleen het is een beetje krom om te zien . Dat de media nu de slagkracht heeft . Ik bekijk het niet door me vuurwerk bril . We staan achter alleen het boek is nog niet gesloten . Wat ik weet en wat ik hoor er zijn meer mensen mee bezig dan wel denken . We staan wel zwaar in de tegenstand . 80-20 . Alleen het heeft allemaal met de wet te maken . En ingangsdatum. Maar voor een uitloop jaar zou het zomaar kunnen. Daar kunnen meerdere toepassingen van pas komen juridische. Alleen er moet echt een datum zijn . Alleen de politiek loopt ook achter en krapt zich achter de oren of Nederland er klaar voor is en of het verstandig is .
Wij doen sowieso meeWelke importeur en/of winkelier gaat hier nog aan beginnen? Gaat toch nooit lonend zijn dat beetje vuurwerk wat aan verenigingen verkocht gaat worden...

Rico lekker hou je poot stijf . Strijdend ten onder gaan . Liefde passie voor het vuurwerk verdwijnt niet zomaar . Heb nog trui van je die in nou limited edition toch . Dan weet je wel wie ik ben .Wij doen sowieso mee![]()
Haha zeker Nick! goed van je te horen man!Rico lekker hou je poot stijf . Strijdend ten onder gaan . Liefde passie voor het vuurwerk verdwijnt niet zomaar . Heb nog trui van je die in nou limited edition toch . Dan weet je wel wie ik ben .
Zal je nummer is opzoeken en effe bij praten . Heb jullie gemistHaha zeker Nick! goed van je te horen man!
Nu wil ik dus ook zo'n trui he @Vuurwerkfeestje NLRico lekker hou je poot stijf . Strijdend ten onder gaan . Liefde passie voor het vuurwerk verdwijnt niet zomaar . Heb nog trui van je die in nou limited edition toch . Dan weet je wel wie ik ben .

Welke maat?Hij is te koop![]()

Offertes aanvragen bij partijen indien dit nodig is. Alles beschrijven in je plan en dit indienen bij de gemeente.Het is een evenement . Je moet eerst al het papierwerk op orde hebben . Dan naar de gemeente sturen voor een beoordeling. Je kan vantevoren niet alles al geregeld hebben . De gemeente kan er gewoon een streep doorheen zetten hun wil is wet . Als je al het voorwerk goed heb gedaan zoals je zegt . Dan zijn deze voor eigen rekening zo werkt het bij elke evenement . Toezeggingen moet je in deze wereld niet vanuit gaan . Daarom wordt het straks ook leuk met alle aanvragen . Maar de meeste gaan al afhakken bij het boekwerk wat ingevuld moet worden. In iedere gemeente is dat anders kwa streng zijn . Spreek uit ervaring