Feitentopic: Officiële Status Vuurwerkverbod & Hulp (i.s.m. HVLV)

Persoonlijk heb ik door de jaren heen hele mooie oud en nieuws beleefd, zeker ook toen je overdag met oudjaar nog mocht stoken en ik een jong ventje was met een tasje vuurwerk door de wijk heen. Die tijden liggen al een tijd achter ons, en nu wordt ook siervuurwerk tijdens de jaarwisseling van ons afgepakt. Ik ben blij dat we die mooie tijden hebben mogen mee maken en vind het vooral heel zuur voor alle freaks maar zeker ook de jonge ventjes van nu die nooit meer zullen meemaken wat ik wel heb mogen meemaken. Ben benieuwd hoe het de komende jaren zal vergaan, ik verwacht nog wel een paar jaarwisselingen als tijdens COVID, we gaan het zien.
Mijn dochtertje zal gewoon van vuurwerk genieten de komende jaren verbod of niet! Ze is net 3 jaar en begon het afgelopen jaar net op haar vader te lijken haha bij elke pot die de lucht in ging was het papa papa kijk weer kleurtjes! En moest zelf wat afsteken natuurlijk. Nee we houden dat er hier gewoon in hoor tenzij in china de fabrieken dichtgaan bijwijze van spreken en je echt niks meer kan krijgen haha

Back
Bovenaan