Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je goed kijkt, zie je dat op de achtergrond VVD’ers op zware posities al jarenlang bezig waren met het onderuit schoffelen van de vuurwerktraditie. En was het niet Teflon Mark himself die een paar jaar geleden openlijk het woord ‘rotzooi’ in de mond nam toen het over vuurwerk ging?Het is vooral onbegrijpelijk van de VVD. Even los gezien dat ze vorig instemde met een verbod. Ze stelde harde voorwaarden, anders geen verbod. Niks van overgebleven. Allemaal leuk gekunsteld.
En welkom terug in de realiteit!
nooit meer VVD voor mij....
Het rendement op je spaargeld/beleggingen.Wat is het volgende wat ze van ons af gaan pakken?
Kermissen en evenementen.Wat is het volgende wat ze van ons af gaan pakken?
Wat is het volgende wat ze van ons af gaan pakken?
- Autosport in alle vormen
- BBQ
- Vissen
- Box 3 ( Rendement op spaargeld en beleggen) daarna box 2 daarna je eigen woning.
- Sex hebben met een prostituee
- Overal controle d.m.v traject controles ( ook binnenstad)
- Roken
- Vlees eten
- Houtkachels
- Contact geld
- Reclame over vlees/vliegen/alcohol
- Vliegvakanties
- Co2 budget
- Gokken
- Hogere parkeerkosten
- Hogere belastingen
Ik kan nog wel even doorgaan.
Bedankt voor je update Jeffrey. En ook voor al je inspanningen afgelopen jaren voor ons mede liefhebbers. Zoals aangegeven vond ik je visie hier vaak te rooskleurig. Zeker na de verkiezingen waren met de nieuwe zetelverdeling mijn inziens alle kansen verkeken. Helaas heb ik daarin gelijk gekregen. Je laatste berichten waren overigens wel realistisch. Het tijdspad blijkt dus ook scherper dan eerst gedacht. Vandaag stemde naast de VVD overigens ook de SP voor. Het is toch te triest voor woorden hoe op basis van valse argumenten zoveel goedwillende liefhebbers en ondernemers worden gedupeerd. Al het lobby werk, de consultaties, alle brieven naar politici. Het is allemaal paarlen voor de zwijnen geweest. Links heeft een huzaren stukje geleverd door deze wet in het meest rechtse kabinet er door te krijgen. Het hele verenigingen verhaal was puur om de twijfelaars mee te krijgen maar is nooit een realistisch doel geweest.
Typisch VVD, ik zou er nooit op stemmen. Is niet alleen met vuurwerk zo maar met alles eigenlijk, geen knip voor de neus waard.Het is vooral onbegrijpelijk van de VVD. Even los gezien dat ze vorig instemde met een verbod. Ze stelde harde voorwaarden, anders geen verbod. Niks van overgebleven. Allemaal leuk gekunsteld.