Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik begrijp dat het een grote stap is om te doen maar ik kan iedereen garanderen dat je best alleen die kant op kan gaan, Er zijn genoeg liefhebbers waarmee je kan optrekken.
Liefhebbers van het Valenciaanse kruit! Tijdens Las Fallas 2024 willen we weer gaan knallen bij Falla Fuencaliente-lebón met net zo’n dikke mascleta als de vorige! Hij wordt weer gemaakt en afgestoken door Pirotecnia Nadal-Martí, op 16 maart om 15:30��
Dit kan alleen met jullie hulp en iedere donatie is welkom zodat we er samen weer wat moois van kunnen maken. Graag delen! Help jij weer mee? Check onderstaande link voor info en de doneerpagina:
Lukt me niet op de link hier te krijgen. Maar kijk even op de fb pagina van fallasfestival en maak zeker wat over als je het kunt missen.
Voor welke reden verblijf je in gandia dan? Heb je een auto? Heb je in vlc een verblijf voor die paar dagen? Nergens is fallas zo uitbundig als in vlc. Bedenk je dat de castillo elke avond steeds later is en de drank rijkelijk vloeit dus erg handig is het niet daarna terug te rijden als dat je plan is. Afgezien van parkeren en verkeers chaos. Ik woon op ongeveer dezelfde afstand als gandia en verblijf ook in de stad omdat dit veel praktischer is
Is het ook fijn om alleen die kant op te gaan? Want ik ken weinig mensen in mijn omgeving die te porren zijn een keer naar fallas te gaan! Maar dit is wel iets wat echt een keer graag doe!
Dit is geprobeerd, maar is jammer genoeg mislukt, jammer nog Meester J!Ik zeg, ga samen eens zitten en kijken of jullie samen kunnen gaan![]()
Dit is geprobeerd, maar is jammer genoeg mislukt, jammer nog Meester J!
Maar ik zelf heb wel de knoop door gehakt om alleen te gaan! Betaalbare kamer op Airbnb gevonden in Ruzafa en zit daar van 15 maart tot 20 maart!
Dit is geprobeerd, maar is jammer genoeg mislukt, jammer nog Meester J!
Maar ik zelf heb wel de knoop door gehakt om alleen te gaan! Betaalbare kamer op Airbnb gevonden in Ruzafa en zit daar van 15 maart tot 20 maart!
Als ik heel eerlijk ben mogen ze om mij het stoken op Palau veel harder aanpakken
Het gaat op Palau nergens over, een groep Nederlanders en Duitsers gedragen zich daar als volgslagen idioten met zelfmaak troep en 1.1G artikelen.
Het enige leuke qua stoken om naar te kijken vind ik de kleine kinderen met hun kistje klein spul die staan te stoken bij de Fallas tent.
Aankomend jaar zoals het nu lijkt helaas niet aanwezig, blijft een prachtig feest!
Oeff hopelijk zit je een beetje aan de rand van de wijk, want zo druk als het dit jaar was is niet leuk meer. 30min schouder aan schouder tot de volgende kruising ging mijn echt te ver. Voor mij geen verblijf in rusaffa meer daar het in die wijk 24/7 door gaat
Kamer bij iemand in huis is prima te doen zolang ze geen hond hebben die heel de flat bij elkaar blaft als je snachts en keer thuis komt (eigen ervaring)![]()
Als ik heel eerlijk ben mogen ze om mij het stoken op Palau veel harder aanpakken
Het gaat op Palau nergens over, een groep Nederlanders en Duitsers gedragen zich daar als volgslagen idioten met zelfmaak troep en 1.1G artikelen.
Het enige leuke qua stoken om naar te kijken vind ik de kleine kinderen met hun kistje klein spul die staan te stoken bij de Fallas tent.
Aankomend jaar zoals het nu lijkt helaas niet aanwezig, blijft een prachtig feest!
Het word dit jaar NOG drukker dus sws is het echt niet grappig meer,
Het plein is ook wel aardig klaar met die achterlijke drukte.
De enige optie die mij nog een beetje leuk lijkt is de buitenwijken pakken.
Ik heb er ook weer erg veel zin in!
De Nit del Foc is in 2024 om 00:00u, dus we kunnen mooi op tijd naar bed!