Fallas 2024 [Wie gaan er]

Volgend jaar ook weer van de partij, zelfde apartment als dit jaar. Helaas stijgen de kosten in Spanje ook, bijna €140 duurder dan dit jaar voor hetzelfde aantal dagen :(

Wie: Serpico en broertje
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Waar: Tegenover Mercat de Russafa
Vlucht: Nog te boeken

Ach jongens, nooit problemen met slapen. We zitten in een klein straatje waar geen dj kan staan. We zaten dit jaar in een straatje waar heel vroeg markt was. Echt niets van gehoord. Kapot van het fietsen, drank erin.... en pitten.

En daarbij, slapen kan ik straks genoeg tussen zes planken. Overigens ik heb party plugs die bij een mascleta helpen.... dus altijd een laatste redmiddel bij de hand.

Dat geldt ook voor de tickets...

Wij hebben ze direct de eerste dag toen ze online kwamen besteld, is echt heel wat jaren geleden dat we zo goedkoop hebben gevlogen. Wij waren bang dat het flink duurder zou zijn, maar viel ons reuze mee. Zijn nu een week verder, maar ziet wel dat de prijzen alweer best stijgen.

Wij hebben afgelopen keer in Ruzafa gezeten, is ons echt perfect bevallen en willen het voor volgend jaar dan ook zeker weer. Wat een sfeer, op en top van genoten.

Wij zijn er in elk geval ook weer bij!

Wie gaan er: Feabal & baassie123 & Samenvuurwerkkopen
Datum: 1-3 Maart
Vertrek: Veuling - Amsterdam

Wie gaan er? Feabal & baassie123
Datum: 8-20 Maart
Vertrek: Veuling - Brussel

Nu alweer heelveel zin in!

Vliegticket valt prijs nog mee vind ik 149 retour, maar weinig soeps op Airbnb te vinden (was niet van plan 200 per nacht te betalen voor een appartement) :no:

Ga een dag eerder juist vanwege de ticketprijzen vanaf Eindhoven. De kale vliegreis op de l4e 128 euro p.p enkel en 109 terug. De 13e vliegen we voor 66 euro

Ook het appartement geregeld, via airbnb. Hoop dat dit beter verloopt als de vorige keer. We zitten in de wijk Russafa.

Wie: pyro-freak, MelviVW en vriend

Mist een "n" in de naam hehe. Wat kijk ik hier al ontzettend naar uit zeg! Voor de eerste keer Fallas bezoeken, ook al wat tips gekregen van Wesley dus wat kan er nog misgaan zou je zeggen :)

Sander en Ik
13 tm 20 maart 2024
Vueling Amsterdam

Wijziging omdat Vueling de vertrek dagen heeft aangepast. Nu al, heel vreemd. Alles geannuleerd en gaan nu :

13e heen 06.40uur AMS-VLC Transavia
20e terug 16.55uur VLC - AMS KLM

Wijziging omdat Vueling de vertrek dagen heeft aangepast. Nu al, heel vreemd. Alles geannuleerd en gaan nu :

13e heen 06.40uur AMS-VLC Transavia
20e terug 16.55uur VLC - AMS KLM

Daar hadden wij ook last van. Kregen een mailtje dat de vlucht gewijzigd was. Wij dachten 5 minuten later weg, het bleek alleen een dag en 5 minuten later. dus de 21e terug. En vandaag de mail dat dat inmiddels de 22e wordt. Echt schandalig..
Dus op zoek naar een andere vlucht.

Ja na het succes van 2023 ook in 2024 weer van de partij samen met mijn vrouw. 13 t/m 21 maart via Eindhoven verblijf nog boeken

Zitten in La Roqueta, 900 meter van het plein, maar eerst in oktober nog een weekend meepikken met de Dia de Valencia. Dan zitten we aan het plein inclusief kinderen . Effe laten zien waarom die ouwe weer terug wil in 2024 :wink:

Daar hadden wij ook last van. Kregen een mailtje dat de vlucht gewijzigd was. Wij dachten 5 minuten later weg, het bleek alleen een dag en 5 minuten later. dus de 21e terug. En vandaag de mail dat dat inmiddels de 22e wordt. Echt schandalig..
Dus op zoek naar een andere vlucht.

Hier hetzelfde probleem, mega waardeloos... Hebben er nu voor gekozen om de vlucht te annuleren en om op Alicante te vliegen (met Transavia), met onze oude datum (13 > 20). Gelukkig was onze Airbnb nog flexibel qua data.

Na 11 jaar ben ik er ook weer bij! Uiteraard gaan onze camera's mee en gaan wij volle bak content maken :yes: Nu al zin in!

Wie: Stoker & YorickT
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: n.n.b
Vlucht: Düsseldorf -> Valencia

We zijn dit moment aan het zoeken naar een appartement, iemand suggesties?
Linkjes etc mag ook eventueel via privebericht verzonden worden:D

Hoe de appartement eruit ziet is voor ons niet echt belangrijk, we zijn meeste tijd toch weg. En anders slapen we er.
We willen een weekje gaan.

Er zal ongetwijfeld al redelijk wat vol zitten. Maar ik zou eens kijken in de wijk Ruzafa, ontzettend mooie wijk met dikke poppen, ontzettend gezellige sfeer en drukte.

Appartement in Montolivet is geboekt van 13e tot en met 20e.
We gaan sowieso met ze 2e, en waarschijnlijk komt er nog een bij.

Wie: Vuurwerkexpress & vrienden
Wanneer: 13 t/m 20 maart
Waar: Montolivet
Vlucht: Met auto (tot zover)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan