[Freakactie 2020] Valk vuurwerk /vuurwerk per doos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het ook hardstikke jammer.
Keek zo uit naar de schreihals en de silberfontänen.

Dan maar geen cat1...

Jeetje, wat ontzettend klote allemaal... Hopelijk komen jullie er een beetje bovenop en veel succes komende tijd. Ik heb m'n bestelling doorgeschoven naar volgend jaar en dit is zo te zien een goede keuze geweest :).

Goed balen zeg! Zoveelste domper alweer, maar fijn dat het voor een deel van de klanten toch nog netjes opgelost kan worden met afleveren. Hier dan helaas dus pech. Succes met deze tegenslag maar weer! :wink:

dus jullie mogen nog wel in nijverdal zelf bezorgen?

Hieronder de lijst waar ze bezorgen.

Beste vuurwerk-koper,

Helaas moeten wij u mededelen dat wij al het bestelde vuurwerk per direct NIET meer afgehaald mag worden.
Wij hebben hiervoor een waarschuwing gekregen van de handhavers, en lopen dus risico op een grote boete als wij u wél vuurwerk mee geven.

Het vuurwerk wat u heeft besteld wordt als pakket bij u thuis afgeleverd als u in de volgende woonplaats woont:
Nijverdal
Rijssen
Zuna
Wierden
Hulsen
Haarle
Notter
Hellendoorn
Vroomshoop
Daarle
Daarleveen
Woont u buiten een van deze woonplaatsen, dan bezorgen wij uw pakket NIET thuis.
In dat geval zullen wij u uw geld terugstorten. Wij proberen dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.

Wij hopen op uw begrip en geduld.
Voor meer informatie kunt u bellen met de winkel; 0548-612990
In verband met de drukte zijn wij misschien iets slechter bereikbaar.

Wij doen ons uiterste best om u te helpen.

Met vriendelijke groet,
Team VALK-VUURWERK

Ik ontvang graag een pm van iemand die in de buurt woont, liefst Rijssen, en wilt helpen om afleveren punt te zijn voor me.

Iemand?

Laatst bewerkt:
kijk maar dat melden ze niet ze kunnen ook zeggen we zijn begonnen met betalen
Maar heb jij je geld van bestellingen terug? Of van je cat1?

Wat wil je nou eigenlijk? Vind het een beetje negatieve insteek die je hebt.
Er is maar een beperkte hoeveel tijd en aandacht die ze te verdelen hebben. Denk dat je ook blij kan zijn dat ze die tijd dus blijkbaar steken in het uitbetalen waar je met smart op zit te wachten.

Bedrag hier ook netjes retour ontvangen.
Super geregeld allemaal.
Bedankt René en Marcel.
En hopelijk toch tot volgend jaar!

Vanwege de gebrekkige communicatie zal ik hier niet snel meer bestellen, maar heb in ieder geval nu toch eindelijk het geld retour.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan