Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Nee kan niet, The General is een mine binnen F2. Denk dat die Crackling Shocks eerder zoiets zijn als de knetterkings.

Ik kon het me niet voorstellen maar kwam in me zoektocht niks anders tegen waarvan ik dacht: dit kan het misschien zijn.

GBV-Weco vs Lesli. Mijn instinct zegt dat die van GBV beter zijn, maar misschien zijn die gewoon dezelfde kwaliteit als van Lesli nu omdat het beiden massaproductie is. Echter zou ik zelf wel eerder naar die van de Lidl kijken.

Ik kreeg gisteren bericht vanuit het hoofdkantoor dat het vuurwerk echt pas 5 december verkocht mocht worden.

Wij hebben als groot filiaal bijvoorbeeld maar 1 karton knetterlinten gehad...dus ik zou er snel bij zijn morgen.

20201204_152332.jpg

Wij hebben als groot filiaal bijvoorbeeld maar 1 karton knetterlinten gehad...dus ik zou er snel bij zijn morgen.

Dat schiet natuurlijk niet op. Neem toch aan dat er nog meer volgen de komende weken? Anders wordt het voor de jeugd (en sommige volwassenen :D) inderdaad slaapzakkengekte voor de deur zoals hierboven al werd aangehaald.

Back
Bovenaan