Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook. Maar dan dinsdag om 7 uur vanaf Eindhovuh..Zo, morgen nog 'n dagje werken en dan 's nachts op weg naar Schiphol om dinsdagochtend te vertrekken. Zin an!!
Ik wil even wat kwijt.
Nu weet ik dat Valencia de place to be is voor de liefhebbers.
Maar ik zie dit jaar (veel al prive) filmpjes langs komen waar mijn haren van overeind gaan staan.
Ja ik ben een liefhebber die van knal houd!
Maar op dat plijntje.. 2kg salutes waar door daat werkelijk schade is ontstaan.
Een 5inch shell met extra lading er op waardoor de shell in de buis knalt en de brandende brokstukken omstanders raken.
Een jongen die een baracho tegen zijn hol krijgt en ontploft.
Een hoofdwond bij een Spanjaard nadat er een buis uitelkaar is geknakt etc.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn jongens!
Dus in NL gaan we met oud en nieuw braaf zijn om de traditie te behouden. Maar in spanje gaat men los?
Ik neem aan dat wij als liefhebbers ook de Spaanse traditie in eren willen houden?
Bij deze...
Verknal nou AUB ook niet het mooie Valencia!
Een feestje moet je vieren niet mollesteren!
Je kan daar al zo lekker legaal los gaan!
Koester dat AUB!!
Het hoeft niet altijd harder gekker en gevaarlijker!
Ik was er gelukkig niet bij en oordeel van filmpjes die ik voorbij heb zien komen.
Maar stop met deze gekkigheid!
Knallen (ook zware knallers) lekker doen maar hou het veilig voor omstanders en vernield niets!
Is er geen mogelijkheid? DOE HET DAN GEWOON NIET!!
AMEN!
Ik wil even wat kwijt.
Nu weet ik dat Valencia de place to be is voor de liefhebbers.
Maar ik zie dit jaar (veel al prive) filmpjes langs komen waar mijn haren van overeind gaan staan.
Ja ik ben een liefhebber die van knal houd!
Maar op dat plijntje.. 2kg salutes waar door daat werkelijk schade is ontstaan.
Een 5inch shell met extra lading er op waardoor de shell in de buis knalt en de brandende brokstukken omstanders raken.
Een jongen die een baracho tegen zijn hol krijgt en ontploft.
Een hoofdwond bij een Spanjaard nadat er een buis uitelkaar is geknakt etc.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn jongens!
Dus in NL gaan we met oud en nieuw braaf zijn om de traditie te behouden. Maar in spanje gaat men los?
Ik neem aan dat wij als liefhebbers ook de Spaanse traditie in eren willen houden?
Bij deze...
Verknal nou AUB ook niet het mooie Valencia!
Een feestje moet je vieren niet mollesteren!
Je kan daar al zo lekker legaal los gaan!
Koester dat AUB!!
Het hoeft niet altijd harder gekker en gevaarlijker!
Ik was er gelukkig niet bij en oordeel van filmpjes die ik voorbij heb zien komen.
Maar stop met deze gekkigheid!
Knallen (ook zware knallers) lekker doen maar hou het veilig voor omstanders en vernield niets!
Is er geen mogelijkheid? DOE HET DAN GEWOON NIET!!
AMEN!
Nou dan is Aldelfia heilig. Er wordt extreem zwaar vuurwerk afgestoken wat niet mag. Maar daar wordt het in de weilanden ver van huizen en woningen afgestoken. Het is hard maar daar is alles mee gezegd. Het gevaar is daar een stuk minder aanwezig mede door de ruimte.Ik ben er nog nooit geweest. Maar ooit gaat dat gebeuren. (2024) Ik had altijd de gedachte, dat plein lijkt me ook leuk om te bezoeken. Zomaar wat kleine vuurwerkjes afsteken, genieten. Maar precies zoals hierboven word gezegd, wat ook ik gezien heb is absurd, triest.
In Adelfia trouwens idem, wist niet wat ik zag en hoorde af en toe.