Ultimate City trip

Euh... The Five Legends zijn er euhh 5 en de Ultimate City Trip zijn er 6. Is dus in ieder geval niet een 1-op-1 omlabeling want dan is er 1 van de boot gevallen... :wink:

Dat resevelont-verhaal is een reactie van erwinthb op een vraag die gesteld werd.

Iemand zegt in dit topic dat dat de omlabeling is maar dan met één cake minder.
En een reservelont moet tegenwoordig wel toch?

Ik vond ze iets te goed dus heb nog steeds twijfels. Zeker na het debacle van vorig jaar met de wicked six.

Heb je al eens aan groepstherapie gedacht? Dat debacle wilt jouw maar niet met rust laten hé?
Zoals Avalanche aangeeft, Let it goooo Let it Goooo.

Ik vind het wel begrijpelijk dat sirens nu een beetje zijn twijfels heeft na de blijkbare afgang van het wckd six assortment. Dat kan natuurlijk je vertrouwen schaden. Ik ben zelf wel van mening dat er overal wel eens iets fout kan gaan. Zelf zou ik het dan toch een tweede kans geven. Maar is heel belangrijk om elkaar hierin in zijn/haar eigen waarde te laten.
Ik heb er vertrouwen in dat het Ultimate citytrip een goed assortiment is in de straat op basis van prijs/kwaliteits verhouding. Zoals ze op de filmpjes te zien zijn is natuurlijk nog even afwachten. Maar goed zullen ze vast en zeker zijn. Afwachten dus. :yes:

Ik snap die twijfel ook wel en het gaat om serieuze centjes.
Ik heb de gok wel genomen en deze besteld in de actie. Hopelijk hebben ze er van geleerd

Ik ga er ook vanuit dat ze dat terechte commentaar van pjieeeew niet nog een jaar aan willen horen. Dus ook maar op de gok besteld

Ik zou deze persoonlijk als box stoken. Heb zelf voor de WCKD Heroes gekozen, effecten staan me iets meer aan. Ook hebben die iets meer gram per schot. Ben wel naar beide assortiment erg benieuwd!

Euh, o ja, die kunnen/mogen niet bezocht worden natuurlijk...Kunnen wat winkels niet schieten en het streamen dan?!

Back
Bovenaan