Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond ze iets te goed dus heb nog steeds twijfels. Zeker na het debacle van vorig jaar met de wicked six.
Uhhhhhh foutmelding ?
Euh... The Five Legends zijn er euhh 5 en de Ultimate City Trip zijn er 6. Is dus in ieder geval niet een 1-op-1 omlabeling want dan is er 1 van de boot gevallen...
Dat resevelont-verhaal is een reactie van erwinthb op een vraag die gesteld werd.
Iemand zegt in dit topic dat dat de omlabeling is maar dan met één cake minder.
En een reservelont moet tegenwoordig wel toch?
Ik snap niet wat je met dat reservelont-verhaal bedoelt. Die zitten er namelijk aan als je de foto bij deze post bekijkt: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...*NIEUW-2020*&p=1165964&viewfull=1#post1165964 waar je bovenop 2 tear-offs ziet zitten.
Ik vond ze iets te goed dus heb nog steeds twijfels. Zeker na het debacle van vorig jaar met de wicked six.
Kunt ook winkeldemo's afwachten en een paar tientjes meer betalen (of niet, als je je dealer lief aankijkt)
Hier staat per cake de naam bij
Euh, o ja, die kunnen/mogen niet bezocht worden natuurlijk...Kunnen wat winkels niet schieten en het streamen dan?!